تاریخ انتشارشنبه ۲۰ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۳
plusresetminus
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران گفت: ملی‌پوشان فوتسال برای موفقیت در جام جهانی انگیزه دارند و هیچ زمانی این‌قدر آماده نبوده‌ایم.
۰
کد مطلب : ۲۶۲۸۹۸
محمدی: بازیکنان تیم ملی برای موفقیت در جام جهانی در اوج آمادگی هستند
باقر محمدی، دروازه‌بان تیم ملی فوتسال ایران در مورد وضعیت خودش و تیم ملی فوتسال در آستانه رقابت‌های جام جهانی گفت: خوشبختانه در لیگ توانستم بدن خودم را آماده نگه دارم و از لحاظ فنی و بدنی در شرایط خوبی هستم. تیم ملی نیز بازیکنان جوان و با تجربه‌ای دارد که همه انگیزه موفقیت دارند و فکرم کنم این بازیکنان کنونی دراوج آمادگی خود هستند تا بتوانیم دل مردم را شاد کنیم.
 
او درمورد گروه ایران خاطرنشان کرد: گروه ما واقعا گروه سختی است. من خودم تجربه بازی کردن مقابل صربستان را دارم که تیمی بسیار چغر و سخت است. آمریکا برای ما ناشناخته است ولی هیچ بازی آسانی وجود ندارد. آرژانتین نیز قهرمان دوره قبل است و طبیعتا به تکرار این عنوان فکر می‌کند.
 
دروازه‌بان تیم ملی فوتسال با بیان این که مسیر ایران برای قرار گرفتن روی سکو دشوار است تاکید کرد: باید ابتدا به صعود خوب از مرحله گروهی فکر کنیم و سپس در مرحله حذفی پله به پله جلو برویم.
 
وی در پایان گفت: من دو سال ممنوع الخروج بودم و باید از کسانی که کمک کردند تا این مشکل حل شده و بتوانم تیم ملی را در جام جهانی همراهی کنم تشکر کنم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین