تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
plusresetminus
حزب الله:دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر اعلام کرد در حال حاضر بر اساس فراخوان منتشر شده جشنواره برنامه‌ریزی‌ها انجام شده ولی در آینده آمادگی تغییر برنامه‌ریزی‌ها با توجه به شرایط وجود دارد.
۰
کد مطلب : ۲۶۲۸۵۰
فعلا تغییری در «تئاتر فجر» نداریم/ بنا به شرایط تصمیم می‌گیریم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین مسافرآستانه دبیر چهلمین جشنواره بین‌المللی درباره وضعیت برنامه‌ریزی برگزاری این دوره از جشنواره در شرایط کرونایی فعلی و احتمال تغییر در برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای جشنواره چهلم با توجه به موج‌های شیوع ویروس کرونا گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم هیچ تغییری را در برنامه‌های مدنظر جشنواره اعلام کنیم اما آمادگی این را داریم که کل فراخوان و شرایط حضور در چهلمین جشنواره تئاتر فجر را مبتنی بر تمهیداتی که در زمان خواهیم داشت تغییر دهیم و اعلام کنیم.
وی یادآور شد: چیزی که الان در فراخوان اعلام کرده‌ایم بر اساس شرایط مطلوب بود و در حال حاضر شرایط مطلوب حاصل نمی‌شود. باید ببینیم که شرایط موجود چه تغییری خواهد کرد و ما بر اساس آن آمادگی هر گونه تغییر شرایط حضور در جشنواره برای گروه‌ها را خواهیم داشت.
مسافرآستانه در ادامه سخنان خود تأکید کرد: الان شرایط حضور و ثبت نام بر اساس شرایط مطلوب برنامه‌ریزی شده و ما با توجه به آن چیزی که در آینده پیش خواهد آمد شرایط را به گونه‌ای برنامه‌ریزی خواهیم کرد تا حضور گروه‌هایی که تمرین کرده و کارشان را آماده کرده‌اند در جشنواره آسان‌تر شود.
دبیر چهلمین جشنواره تئاتر فجر در پایان سخنان خود درباره برگزاری مجازی و حضوری این دوره از جشنواره، گفت: طرح برگزاری مجازی صد درصد جزو برنامه‌ریزی ما هست و امیدوارم با فروکش کردن شیوع ویروس کرونا امکان اجراهای زنده و حضوری را هم در جشنواره داشته باشیم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین