تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۳
plusresetminus
حزب الله: سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی از کاهش قیمت گوشت گرم در بازار روزهای شهرداری کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۶۲۸۳۵
کاهش قیمت گوشت گرم در بازار روزهای شهرداری کرج
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حمید دانشی کهن  از کاهش نرخ گوشت گرم گوسفند و گوساله به‌منظور افزایش توان خرید شهروندان در بازارهای روز خبر داد.
به گفته وی بر اساس مصوبه کمیته نرخ‌گذاری سازمان، گوشت گرم  گوسفندی با کاهش نرخ ۱۵ درصدی به قیمت هر کیلوگرم ۱۲۷ هزار تومان و گوشت گرم گوساله علی‌رغم افزایش قیمت در سطح شهر با کاهش ۵ درصدی به قیمت هر کیلوگرم ۱۴۹ هزار تومان برای عرضه در بازارهای روز تعیین شد و غرفه داران موظف به نصب نرخ نامه‌ بر روی محصول و ارائه فاکتور سیستمی به خریداران هستند.

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری کرج بیان کرد: غرف عرضه گوشت گرم در کنار دیگر غرف تأمین مایحتاج عمومی به‌صورت روزانه در سطح شهر و در قالب ۹ بازار به عموم شهروندان کرجی ارائه خدمات می‌کنند.

دانشی کهن با تأکید بر اینکه نظارت دقیق بر روند عرضه گوشت گرم در بازار روزهای تحت پوشش این سازمان وجود دارد، گفت: شهروندان در صورت مشاهده هرگونه کم‌فروشی، گران‌فروشی یا عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به ناظرین مستقر در بازار روزها مراجعه و یا از طریق سامانه ۱۳۷ نسبت به ثبت شکایت یا انتقاد اقدام کنند که با دریافت شماره پیگیری تا حصول نتیجه، از سوی همکاران اقدامات لازم صورت پذیرد.

وی افزود: گوشت گرم قابل‌عرضه در بازارها در پایانه توزیع عمده با نظارت دقیق سازمان دامپزشکی فرایندهای فنی و بهداشتی را طی می‌کند که در آینده‌ای نزدیک با هماهنگی انجام‌شده حضور دامپزشکان جهت نظارت بر کیفیت و سلامت در بازارهای عرضه خرد نیز صورت می‌گیرد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین