تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۲
plusresetminus
حزب الله: جلسه هماهنگی و برنامه ریزی مراسم اربعین حسینی، در آستان مقدس امامزاده محمد (س) برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۲۶۲۸۲۱
مراسم اربعین حسینی هرچه باشکوه تر برگزار شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جلسه هماهنگی اربعین حسینی با حضور چپردار رئیس شورای اسلامی شهر کرج و مدیران مناطق ۵ و ۶ برگزار شد.
در این جلسه، گزارشی از برگزاری مراسم اربعین و مشکلات سال‌های گذشته و آخرین اقدامات به عمل آمده برای خدمات رسانی به عزاداران ارائه و بر لزوم یافتن راهکارهایی اجرایی برای رفع کاستی برگزاری این مراسم و ارتقای سطح خدمات رسانی به زائرین تأکید شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کرج در این جلسه به ضرورت شورآفرینی و معرفت آفرینی و حفظ وحدت رویه دربرگزاری مراسم اربعین تاکید کرد.
وی برنامه ریزی و هماهنگی جهت برگزاری مراسم اربعین حسینی را بسیار مهم و ارزشی خواند و افزود: تلاش خواهیم کرد مراسم باشکوهتری نسبت به سال‌های گذشته برنامه ریزی و اجرا کنیم. 

این مسئول با اشاره به اینکه برنامه‌های فرهنگی متعددی برای روز اربعین حسینی و هفته دفاع مقدس پیش بینی شده است،گفت: خواستار همکاری و تعامل عملی تمامی نهادها و ادارات شهرکرج در برگزاری هرچه باشکوه تر این مراسم هستیم.

گفتنی است در این جلسه نمایندگانی از اداره اوقاف و امور خیریه، هلال احمر، هیئت‌های عزاداران و هیئت رزمندگان غرب کرج و سپاه ناحیه امام هادی (ع) حضور داشتند.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین