تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۴
plusresetminus
حزب الله:دبیر کل و سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا به درخواست باشگاه تراکتور ایران برای لغو و به تعویق افتادن بازی با النصر عربستان در لیگ قهرمانان آسیا واکنش نشان دادند.
۰
کد مطلب : ۲۶۲۸۰۷
AFC ادعای باشگاه تراکتور در آستانه بازی با النصر را تکذیب کرد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تیم فوتبال تراکتور ایران روز سه شنبه هفته آینده باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف النصر عربستان برود.
در آستانه این مسابقه اما باشگاه تراکتور اعلام کرد که به دلیل به حد نصاب نرسیدن بازیکنانش، در نامه‌ای به دبیر کل کنفدراسیون آسیا خواهان به تعویق افتادن این مسابقه شده است.
در بیانیه‌ای که روز گذشته از سوی باشگاه تراکتور منتشر شد، آمده بود: «با توجه به شرایط پیش آمده، باشگاه طی نامه‌ای به دبیرکل فدراسیون فوتبال، خواستار تعویق دیدار مقابل النصر عربستان شد. باشگاه تراکتور طی این نامه با اشاره به اینکه از بین ۱۸ بازیکن حاضر در لیست آسیایی، سه بازیکن به نام‌های محمد عباس‌زاده، علی فتحی و سید محمد خرم الحسینی مصدوم هستند و پیمان بابایی نیز به دلیل محرومیت نمی‌تواند تراکتور را در دیدار مقابل النصر همراهی کند. همچنین تست کرونای دو نفر از بازیکنان نیز امروز مثبت اعلام شده و ضمناً صیاد کوکبی نیز قرارداد خود را فسخ کرده است.»
این در حالی است که هم دبیر کل و هم سخنگوی کنفدراسیون فوتبال آسیا از این درخواست باشگاه تراکتور اظهار بی اطلاعی و آن را تکذیب کرده‌اند.
«نضال بحران» سخنگوی AFC در این خصوص به روزنامه «الریاضیه» عربستان گفت: هیچ درخواستی از سوی باشگاه تراکتور مبنی بر به تعویق افتادن بازی با النصر دریافت نشده است.
همچنین «داتو ویندسور جان» دبیر کل AFC تاکید کرد که تغییری در برنامه بازی تراکتور با النصر ایجاد نشده است و این نهاد نامه‌ای از سوی باشگاه تراکتور دریافت نکرده است.
ویندسور جان گفت: در صورت دریافت نامه برای تعویق مسابقه به هر دلیل، این نامه به مرجع ذی صلاح ارجاع می‌شود و درباره آن تصمیم گیری خواهد شد.
به گزارش خبرنگار مهر، این در حالی است که باشگاه تراکتور شب گذشته اعلام کرد با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال و AFC خواستار جایگزین کردن بازیکنان جدید در لیست خود شده است!
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین