تاریخ انتشارپنجشنبه ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
plusresetminus
حزب الله: نخست وزیر رژیم صهیونیستی در نشستی امنیتی با مقامات این رژیم فرار اخیر اسرای فلسطینی از زندان فوق امنیتی جلبوع را دارای تاثیرات مستقیم بر جبهه های متعدد دانست.
۰
کد مطلب : ۲۶۲۸۰۶
فرار اسرای فلسطینی از زندان جلبوع بر جبهه های مختلف تاثیرگذار است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی فرار اخیر اسرای فلسطینی از زندان فوق امنیتی این رژیم با نام جلبوع را دارای تأثیرات در جبهه‌های متعدد دانست.
بر اساس این گزارش، «نفتالی بنت» گفت که فرار شش اسیر فلسطینی از زندان جلبوع بر جبهه‌های متعدد پیرامون رژیم متبوعش تأثیر خواهد گذاشت.
طبق اعلام منابع فلسطینی، این اظهارات نفتالی بنت در نشستی امنیتی با حضور وزیر جنگ، وزیر امنیت داخلی، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی و رئیس شاباک عنوان گردید.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در عین حال مدعی شد که ارتش این رژیم برای هر سناریویی که ممکن است در یکی از جبهه‌های رویارویی حادث شود، آمادگی دارد.
این در حالی است که یک رسانه عرب زبان اعلام کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین اخیراً از طریق مصر پیام شدید اللحنی را درباره هرگونه تعرض به ۶ اسیر فلسطینی فراری، به رژیم صهیونیستی ارسال کرده‌اند.
به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه لبنانی الاخبار هم در این زمینه اعلام کرد که گروه‌های مقاومت فلسطین پیام شدید اللحنی را برای رژیم صهیونیستی ارسال کرده‌اند. گروه‌های مقاومت از طریق مصر این پیام را به رژیم صهیونیستی رسانده‌اند.
بر اساس این گزارش، گروه‌های مقاومت فلسطین در پیام شدید اللحن خود نسبت به هرگونه تعرض به ۶ اسیر فراری از زندان جلبوع یا ترور آن‌ها و اعمال فشار بر خانواده‌هایشان هشدار داده و گفته‌اند در چنین صورتی، اوضاع احتمالاً به سمت درگیری نظامی کشیده خواهد شد.
گفتنی است، فرار اسرای فلسطینی واکنش‌های مختلفی به دنبال داشته است. در همین ارتباط، جنبش جهاد اسلامی تاکید کرد که عملیات فرار اسرا از زندان، یک عملیات قهرمانانه است که ضربه‌ای بزرگ به نهادهای امنیتی رژیم صهیونیستی و سیلی محکمی به ارتش و ساختار سیاسی رژیم اشغالگر صهیونیستی است.
این جنبش اعلام کرد که همزمان شدن این عملیات قهرمانانه با ضربه محکمی که دشمن صهیونیستی در مرز غزه دریافت کرد، شکست و ناتوانی این رژیم را بیش از پیش نشان می‌دهد.
روز دوشنبه هفته جاری (۱۵ شهریور)، شش اسیر فلسطینی موفق شدند از زندان فوق امنیتی جلبوع در شمال فلسطین اشغالی فرار کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین