تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۰
plusresetminus
حزب الله: اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه‎‌های کتابخوانی کودک و نوجوان با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی روز سه شنبه برگزار می ‎شود.
۰
کد مطلب : ۲۵۹۸۹۱
اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه‏‌های کتابخوانی با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مراسم اختتامیه پنجمین دوره جام باشگاه ‎های کتابخوانی کودک و نوجوان ساعت ۱۵ روز سه‌شنبه (۱۲ مردادماه) با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می ‎شود.این مراسم به صورت مجازی و زنده از درگاه الکترونیکی شبکه ترویج کتابخوانی  قابل مشاهده است.

جام باشگاه‌های کتابخوانی با مشارکت نهاد‌های غیردولتی و دستگاه‌های اجرایی و عمومی استان‌ها و شهرستان‌ها از جمله نهاد کتابخانه‌های عمومی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، انجمن نویسندگان کودک و نوجوان، صندوق بین‌المللی کودکان سازمان ملل متحد یونیسف، سازمان بهزیستی، سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، معاونت پژوهشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، انجمن فرهنگی ناشران کودک و نوجوان، شرکت ارتباطات سیار امین، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران در شهر‌ها و روستا‌های کشور برگزار می‌شود.
در چهار دوره برگزاری این طرح در١٩٦٠شهر و روستای کشور نزدیک ٢٧هزار باشگاه کتابخوانی ٤٥٠هزار عضو فعال هستند که معاونت امور فرهنگی به همه اعضای جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان یارانه ٥٠رصدی کتاب اهدا می‌کند.

با توجه به فراگیری بیماری کرونا پنجمین دوره جام باشگاه‌های کتابخوانی کودک و نوجوان امسال با شعار «حمایت از سلامت عمومی و روحیه نشاط همراه با تداوم کتابخوانی» آغاز می‌شود و رویکرد آن استفاده حداکثری از امکانات فضا‌های مجازی است.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین