تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱
plusresetminus
حزب الله:مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز گفت: گرد و خاک و آلودگی ناشی از تردد خودروها عاملی برای کاهش سطح کیفیت هوای کرج شده و هوای این شهر را در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۹۸۷۹
هوای کرج برای گروه‌های حساس ناسالم است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فردین حکیمی  اظهار کرد: بر اساس آخرین داده‌های ایستگاه‌های سنجش کیفیت آلودگی هوای استان البرز، شاخص بر خط کیفیت هوا، ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون در ایستگاه کرج هم‌اکنون بر روی عدد ۱۱۱ قرار گرفته و کیفیت هوا در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
وی بیان کرد: بر همین اساس شاخص آلودگی هوا در شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و فردیس به ترتیب ۹۹، ۸۷ و ۷۴ است که بر این مبنا تمامی شهرستان‌های استان در وضعیت قابل قبول قرار دارند.
مدیرکل حفاظت محیط زیست البرز تصریح کرد: وجود گرد و خاک و همچنین آلودگی ناشی از تردد خودروها عاملی برای کاهش سطح کیفیت هوای کرج شده و هوای این شهر را در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داده است.
وی متذکر شد: گروه‌های حساس در شهر کرج به ویژه بیماران قلبی یا ریوی، کودکان و سالمندان تا حد ممکن از منزل خارج نشوند و بقیه گروه‌ها هم از فعالیت‌های طولانی و سنگین خارج از منزل اجتناب کنند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین