تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۵
plusresetminus
شبکه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو اعلام کرد

آمادگی ایساکو برای ارایه خدمات به خودرو «تارا»

حزب الله: شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو)، در سال «تولید؛ پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها»، آمادگی خود را نسبت به ارایه خدمات پس از فروش و پشتیبانی کامل از خودرو «تارا» اعلام کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۹۸۵۹
آمادگی ایساکو برای ارایه خدمات به خودرو «تارا»
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،معاون شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو در این‌باره گفت: ایساکو به عنوان متولی خدمات پس از فروش محصولات ایران‌خودرو، اقدامات متعددی را پیش از تولید انبوه خودروهای جدید انجام می‌دهد و با توجه به برنامه تحویل خودرو «تارا»، پیش‌نیازهای ارایه خدمات پس از فروش این خودرو انجام شده تا خریداران این محصول با خیال آسوده، از آن استفاده کنند.
وردینی با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای آمادگی در حوزه‌هایی‌ همچون تامین قطعات و لوازم یدکی، آموزش کارکنان نمایندگی‌ها و امدادگران، تجهیز نمایندگی‌های منتخب به ابزار مخصوص و نرم‌افزار دستگاه‌های عیب‌یاب اظهار کرد: مدارک و مستندات راهنمای تعمیرات و کاتالوگ قطعات یدکی تارا تهیه شده و به منظور بهره‌برداری کارشناسان نمایندگی‌ها در سیستم مستندات فنی در دسترس قرار گرفته است.
وی در خصوص آموزش‌های فنی این خودرو گفت: در مرحله نخست طرح، کارشناسان فنی ۵۷ نمایندگی منتخب در دوره‌های آموزشی مرتبط با تارا شرکت کرده‌اند و در فازهای بعدی به مرور بر تعداد این نمایندگی‌ها افزوده خواهد شد، چنان‌که طبق برنامه تا اسفند ماه امسال، تعداد نمایندگی‌های منتخب ارایه خدمات به این خودرو، به بیش از ۲۰۰ نمایندگی خواهد رسید. در این دوره‌ها کارشناسان و تعمیرکاران، کارشناس فنی تمامی دفاتر منطقه‌ای، تعمیرکارها و امدادگران امدادخودرو، در خصوص عیب‌یابی و تعمیر تارا آموزش‌های لازم را دریافت می‌کنند.
وی با اشاره به پذیرش تارا در نمایندگی‌های فوق ادامه داد: به منظور اطمینان از رضایت مشتریان از خدمات ارایه شده، طرح فالوآپ به معنی پیگیری رضایت‌مندی مشتریان پس از ترخیص خودرو و اجرای اقدامات مربوط به آن همچون سایر محصولات ایران‌خودرو، در دستور کار نمایندگی‌های منتخب قرار دارد.
معاون ایساکو گفت: این شرکت همواره کوشیده تا رضایت مشتریان خود را با ارایه خدمات استاندارد و به روز، به صورت مستمر افزایش دهد و در حال حاضر هم بخش مهمی از تمرکز این مجموعه بر توسعه ارایه خدمات پس از فروش خودرو تارا در تمامی نمایندگی‌هاست و امیدواریم با زیرساخت‌های موجود و اقدامات صورت گرفته، بتوانیم پاسخگوی کامل نیاز دارندگان این خودرو باشیم.
گفتنی است، دارندگان این خودرو برای اطلاع از فهرست نمایندگی‌های منتخب می‌توانند به سایت ایساکو به نشانی www.isaco.ir  مراجعه، یا با تلفن ۰۹۶۴۴۰، مرکز پاسخ‌گویی هوشمند ایران‌خودرو تماس بگیرند.
 
 
منبع : ایکوپرس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین