تاریخ انتشارسه شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶
plusresetminus
حزب الله: نمایندگان اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم کشتی آزاد ایران رقبای خود را شناختند.
۰
کد مطلب : ۲۵۹۸۴۷
قرعه‌کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کشتی آزاد المپیک/ یزدانی - تیلور بماند برای فینال!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رقابت های کشتی آزاد المپیک ۲۰۲۰ توکیو از صبح فردا (چهارشنبه) آغاز می شود و آزادکاران اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم به روی تشک می روند.
مراسم قرعه کشی اوزان ۵۷ و ۸۶ کیلوگرم این رقابت ها برگزار شد و رضا اطری و حسن یزدانی نمایندگان ایران در این دو وزن رقبای خود را شناختند.
رضا اطری در وزن ۵۷ کیلوگرم، در دور نخست به مصاف سلیمان آتلی از ترکیه می رود و در صورت برتری در یک چهارم نهایی مقابل برنده آرسن هاروتونیان از ارمنستان و بخبایار اردنبات از مغولستان می رود.
حسن یزدانی دارنده مدال های طلای جهان و المپیک و بخت اصلی کسب مدال طلای کاروان ایران در المپیک توکیو نیز در دور نخست وزن ۸۶ کیلوگرم به مصاف جاورایل شاپیف از ازبکستان می‌رود و در صورت برتری در دومین مبارزه مقابل برنده استفان ریچموت از سوییس و فاتح بنفردجلاح از الجزایر می رود. دیوید تیلور رقیب اصلی یزدانی از آمریکا در سمت دیگر جدول قرار دارد و امکان رویارویی این دو تا فینال وجود ندارد. یزدانی در نیمه نهایی به احتمال فراوان با نایفونوف از روسیه مسابقه می‌دهد. ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی ۲۰۱۹ این حریف روسی را ضربه کرد.

جدول وزن 57 کیلوگرم

جدول وزن 86 کیلوگرم
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین