تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶
plusresetminus
حزب الله:اپلیکیشن «قاصدک کتاب» براساس لوکیشن نزدیک‌ترین کتابفروشی یا انتشاراتی را به مخاطب معرفی می‌کند.
۰
کد مطلب : ۲۵۹۸۰۷
چگونه کتابفروشی ها را پیدا کنیم؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمدرضا نیازمند، مسئول طرح قاصدک کتاب درباره این اپلیکیشن گفت: از حدود دو سال پیش کار‌های راه اندازی اپلیکیشن «قاصدک کتاب» را آغاز کردیم و به فاز اجرایی آن وارد شدیم. به واسطه اینکه در رشته کتابداری تحصیل کردم دنبال این هستم مستقل درباره دلیل مطالعه نکردن و تهیه نکردن کتاب مطالعه کنم. برای اینکه بهانه‌های مختلف را در این زمینه از سرراه مطالعه و خرید کتاب بردارم «طرح قاصدک کتاب» را راه اندازی کردم. این اپلیکیشن براساس لوکیشن کار می‌کند.
بیشتربخوانید
گرانی کاغذ؛ دلیل ارجحیت نسخه صوتی یک کتاب از نسخه مکتوب!
وی افزود: نزدیک‌ترین کتابفروشی یا انتشاراتی به مخاطبان اپلیکیشن «قاصدک کتاب» معرفی می‌کنند. مخاطبان آن می‌توانند حضوری، با استفاده از پیک یا پست کتاب مورد نیازشان را تهیه کنند. از آنجایی که این نرم افزار براساس لوکیشن طراحی شده است هزینه پیک هم براساس فاصله کتابفروشی تا محل فرد لحاظ می‌شود از این رو هزینه‌های پیک کم یا زیاد می‌شود.
مسئول طرح قاصدک کتاب ادامه داد: از سوی دیگر بحث پست کتاب از طریق لوکیشن «قاصدک کتاب» مطرح است. ارسال کتاب به سراسر کشور تا وزن ۵ کیلوگرم نرخ ثابتی دارد. از این رو فرقی نمی‌کند کتابی از شیراز به تهران یا بالعکس ارسال شود. تاکنون بیش از ۹۰ ناشر و کتابفروشی به این اپلیکیشن متصل هستند. اطلاعاتشان را در آن بارگذاری می‌گذارد. هر فردی که کتاب مورد نظرش را در اپلیکیشن «قاصدک کتاب» جستجو کند می‌تواند مستقیم کتابش را از ناشر یا کتابفروش تهیه کند.
نیازمند بیان کرد: اپلیکیشن «قاصدک کتاب» کاملا شخصی طراحی شد و اکنون مدیریت می‌شود. منتها تحت نظروزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فعالیت می‌کنیم و سال گذشته با عنوان «استارتاپ برترحوزه نشر» شناخته شدیم. در کنار آن درزمینه کتاب و انتشارات محتوا تولید می‌کنیم. از این طریق کتاب‌ها و محصولات جدید مرتبط با حوزه نشر را به مخاطبان اپلیکیشن «قاصدک کتاب» معرفی می‌کنیم. ناشرانی که می‌خواهند کتاب هایشان را از طریق  اپلیکیشن قاصدک کتاب در اختیار مخاطبانشان قراردهند تنها کافی است با من تماس بگیرند. فرم قراردادمان را پرمی کنند. پس از آن یوزر و پسورد را در اختیارشان قرار می‌دهیم برای اینکه اطلاعاتشان را در آن بارگذاری کنند.
وی اظهارکرد: حداکثر تا ۴۸ ساعت با ناشر و کتابفروشی که از طرح اپلیکیشن «قاصدک کتاب» کتاب هایش را می‌فروشد تسویه حساب می‌کنیم. این برنامه در طول سال فعالیت می‌کند. میزان تخفیف در اختیار ناشر و کتابفروشی است. اطلاعات کتاب جدیدی که در اپلیکیشن بارگذاری شده است در قالب طرح تخفیف شگفت انگیز به تملم کاربران ارسال می‌شود و می‌توانند با مراجعه به کتابفروشی یا انتشاراتی کتاب مورد نظرشان را تهیه کنند. اطلاعات کتابی که از طریق اپلیکیشن «قاصدک کتاب» سفارش داده شده است به صورت خودکار به ناشر یا کتابفروشی متصل می‌شود حتی نیاز ندارد برای ارسال کتاب به پست مراجعه کند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین