تاریخ انتشاردوشنبه ۱۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
plusresetminus
حزب الله:فیلم جدید دواین جانسون با عنوان «گشت جنگلی» با استقبال زیادی روبرو شد تا این ستاره مشهور دوباره به صدر گیشه آمریکا بازگردد.
۰
کد مطلب : ۲۵۹۷۸۳
دواین جانسون با «گشت جنگلی» به صدر گیشه بازگشت
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، فیلم سینمایی «گشت جنگلی» در اولین هفته حضور در گیشه آمریکای شمالی موفق عمل کرده و با فروش ۳۴ میلیون دلاری که فراتر از پیشبینی‌ها بود در صدر قرار گرفته است. علاوه بر این اعلام شده که این فیلم در دیزنی پلاس هم ۳۰ میلیون دلار فروش داشته تا به این ترتیب «گشت جنگلی» هم در اکران سینمایی و هم در اکران آنلاین رقبای خود را شکست داده باشد.
محصول جدید دیزنی که امیلی بلانت و دواین جانسون در آن نقش آفرینی کرده اند، با وجود اینکه انتظار می‌رفت نگرانی‌های مربوط به دلتا کرونا خانواده‌ها را در خانه نگه دارد، فراتر از پیشبینی‌ها عمل کرد. در گیشه بین المللی «گشت جنگلی» از ۴۷ بازار بین المللی، ۲۷ میلیون دلار فروش داشته و مجموعا فروش جهانی آن در پایان هفته به ۶۱ میلیون دلار می‌رسد.
برای فیلمی مثل «گشت جنگی» که ۲۰۰ میلیون دلار هزینه تولید داشته، در شرایط عادی این میزان از فروش بسیار نا امید کننده است، اما با در نظر گرفتن اینکه پاندمی کرونا سینما را تحت تاثیر قرار داده، فروش این فیلم می‌تواند نشانه‌ای از موفقیت این صنعت برای بازگشت به شرایط عادی باشد. فیلمی با این هزینه باید حداقل ۵۰۰ میلیون دلار بفروشد تا به سود آوری برسد و با در نظر گرفتن همین موضوع به این نتیجه می‌رسیم که «گشت جنگلی» حداقل در اکران سینمایی به سود نخواهد رسید.
این فیلم به طور همزمان در سرویس نمایش آنلاین دیزنی پلاس هم به مبلغ ۳۰ دلار در دسترس مشترکان قرار گرفته. دیزنی این استراتژی را برای فیلم‌های «کورئلا» و «بیوه سیاه» هم پیاده کرده بود. باید اشاره کنیم که این سبک از نمایش فیلم‌ها باعث شد که اسکارلت جوهانسون، بازیگر فیلم «بیوه سیاه» از دیزنی شکایت کند. او معتقد است اکران همزمان در سرویس‌های نمایش آنلاین فروش فیلم و در نهایت دستمزد وی را کاهش داده است.
در رتبه دوم این هفته هم فیلم تازه اکران شده «شوالیه سبز» قرار گرفته و ۶ میلیون و ۷۸۰ هزار دلار فروخته است. فیلم «پیر» ام نایت شیامالان هم با فروش ۶ میلیون و ۷۶۰ هزار دلاری با اختلاف اندکی در رتبه سوم قرار گرفت. فیلم‌های سینمایی «بیوه سیاه»، «مرداب»، «هرج و مرج فضایی ۲» و «چشمان مار» به ترتیب در درتبه‌های پنجم تا هفتم قرار گرفتند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین