BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?>BILE_FOOTER_BLOCK}']['func'] = 'Get_Mobile_Footer'; $conf['{MOBILE_FOOTER_BLOCK}']['prms'] = '0'; ?> حزب الله نیوز - رکورد واکسیناسیون روزانه شکست/۴۳۶هزار و ۷۲۹ دوز تزریق در ۲۴ ساعت - نسخه قابل چاپ

کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رکورد واکسیناسیون روزانه شکست/۴۳۶هزار و ۷۲۹ دوز تزریق در ۲۴ ساعت

مهر , 6 مرداد 1400 ساعت 14:52

گزارش‌های روزانه وزارت بهداشت نشان می‌دهد که در شبانه روز گذشته ۴۳۶ هزار و ۷۲۹ دوز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.


 آن طور که وزیر بهداشت گفته است از عید غدیر گروه‌های دیگری در لیست واکسیناسیون قرار خواهند گرفت که شامل رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی، معلمان، خبرنگاران، بیماران دیابتی و…، می‌شود.
به گفته کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از مجموع واکسن‌های تزریق شده تا کنون که حدود ۱۱ میلیون دوز بوده، ۵ درصد سهم واکسن ایرانی بوده که تا آخر سال این سهم به ۶۰ درصد خواهد رسید.
بنا بر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تا کنون ۸ میلیون و ۸۴۸ هزار و ۹۳۶ نفر در کشور دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند.
همچنین، دو میلیون و ۵۵۸ هزار و ۸۰۲ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۱ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۷۳۸ دوز رسید.
بررسی آمارهای روزانه وزارت بهداشت نشان می‌دهد که طی شبانه روز گذشته ۴۳۶ هزار و ۷۲۹ دوز واکسن تزریق شده است که از ابتدای شروع برنامه واکسیناسیون تا کنون، یک رکورد است.
افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتماً در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.


کد مطلب: 259513

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/259513/رکورد-واکسیناسیون-روزانه-شکست-۴۳۶هزار-۷۲۹-دوز-تزریق-۲۴-ساعت

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com