کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بایدن: عید قربان حامل معنای ویژه است

ایسنا , 29 تير 1400 ساعت 14:44

حزب الله:رئیس جمهوری آمریکا و همسرش عید قربان را تبریک گفته و در بیانیه‌ای اعلام کردند که این عید در بحبوحه پاندمی کرونا، معنای ویژه ای دارد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا در پیام تبریک خود نوشت: من و جیل، همسرم گرمترین درود را به آنهایی که عید قربان را در سراسر جهان جشن می‌گیرند، ابراز می‌داریم. سنت‌های عید و مناسک حج و افرادی که فرصت نیافتند تا در این مراسم در بزرگداشت اقدامات حضرت ابراهیم و ارادت فرزندش به خدا حاضر باشند، در سال جاری مفهوم خاصی دارد چون ما همچنان به چالش‌های بیماری کووید-۱۹ مشغولیم و برای پاسخگویی و بازیابی از این همه گیری جهانی تلاش می‌کنیم.
بایدن به مساله اهدای ۵۰۰ میلیون دز واکسن کرونا و حس خیرخواهانه مردم آمریکا اشاره کرد و گفت: مردم آمریکا بابت این کمک و اعطای بیش از ۵۰۰ میلیون دز واکسن کرونا به کشورهای سراسر جهان از جمله کشورهای مسلمان افتخار می‌کنند. ما باید در کنار یکدیگر به نجات جان انسان‌ها بپردازیم و به این پاندمی پایان دهیم.
وی همچنین به مناسک حج اشاره کرد و اینکه چطور چنین مراسمی نمادی از ریشه‌های مشارکت مذاهب ابراهیمی سراسر جهان است و ادامه داد: آمریکا به همکاری با جامعه بین الملل برای برخاستن از این پاندمی پایبند است و هزاران آمریکایی مسلمان در میان کسانی هستند که دوست دارند در مراسم حج سال آتی میلادی شرکت کنند. من از جانب مردم آمریکا، برای کسانیکه این عید را جشن می‌گیرند، آرزوی سلامتی و یک تعطیلات شگفت انگیز دارم. عید مبارک.


کد مطلب: 258925

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258925/بایدن-عید-قربان-حامل-معنای-ویژه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com