تاریخ انتشارسه شنبه ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۸
plusresetminus
حزب الله:سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره دلایل شکست این تیم مقابل استقلال تهران در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور توضیحاتی ارائه داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۸۹۱۱
تاثیر ترس در باخت پرسپولیس مقابل استقلال/ احتیاط کامل سرخابی‌ها!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حسین عبدی  با اشاره به شکست پرسپولیس مقابل استقلال تهران در دربی ۹۶ پایتخت گفت: انتظارات فنی از هر دو تیم برآورده نشد. در وقت‌های اضافی کمی حساسیت و هیجان طبیعی فوتبال وارد ماجرا شد و اشتباهات فردی باعث به وجود آمدن هیجان شد. اینکه بخواهیم نمره قبولی به تراز فنی بازیکنان بدهیم منصفانه نیست.
سرمربی پیشین پرسپولیس افزود: احتیاط بیش از حد در جریان بازی باعث شد تاکتیک هر دو تیم کاملاً بسته و دفاعی باشد. به هر حال این موضوع باعث شد تا تکنیک‌های فردی نیز چندان به چشم نیاید.
وی درباره انتقاد از پرسپولیس بابت ترس از باختن که منجر به رقم خوردن همین اتفاق در ضربات پنالتی مقابل استقلال نیز شد تاکید کرد: اینکه پرسپولیس ترس از باختن داشت درست نیست. بحث من این است که بازی در مجموع از سوی هر دو تیم احتیاط‌آمیز بود. استقلال هم کاملاً حواس جمع بازی می‌کرد و نمی‌خواست موقعیتی به حریف خود بدهد.
عبدی درباره تغییر در چینش بازیکنان پرسپولیس که منجر به گرایش مهدی ترابی از سمت چپ خط میانی به وسط زمین شد تصریح کرد: ما نمی‌توانیم در بحث چینش بازیکنان دخالت کنیم. قطعاً مربیان پرسپولیس بهترین دیدگاه را درباره بازیکنان خود دارند. تنها می‌توان به تمایل این تیم برای نفوذ از مرکز به دروازه استقلال اشاره کرد. شاید خیلی‌ها معتقد باشند پرسپولیس باز هم می‌توانست از کناره‌های زمین به استقلال ضربه بزند اما این تیم تاکتیک خود را تغییر داد و نمی‌توان واقعاً خرده‌ای به سرمربی تیم گرفت.
او درباره خراب شدن پنالتی‌های عیسی آل کثیر و مهدی عبدی مهاجمان پرسپولیس گفت: در پنالتی‌ها هم واقعاً تک تک ضربه‌ها بسیار اهمیت دارد. روی همین حساب نمی‌توان ایرادی از آنها گرفت. اگر بازیکنانی همچون احمد نورالهی هم پنالتی نزدند قطعاً دلایلی دارد. بازیکنان با تجربه شرایط خود و تیم را درک می‌کنند و قطعاً می‌توانند بهترین تصمیم را هنگام زدن ضربات پنالتی بزنند.
عبدی درباره تأثیر باخت پرسپولیس مقابل استقلال در بازی‌های باقیمانده لیگ برتر فصل جاری گفت: من بعید می‌دانم پرسپولیس اسیر این باخت شود. بازیکنان خیلی حرفه‌ای دارند و سه دیدار پیش رو حکم فینال‌های پرسپولیس را دارد که قطعاً تمرکز بازیکنانش را به همراه خواهد داشت.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین