کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

زالی هشدار داد؛

ثبت ۲ رکورد کرونایی در تهران/افزایش بستری ها و بیماران سرپایی

مهر , 29 تير 1400 ساعت 9:03

حزب الله:فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، نسبت به ثبت ۲ رکورد کرونایی در پایتخت هشدار داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا زالی، از آمادگی لازم مراکز درمانی برای پذیرش بیماران کرونایی خبر داد و گفت: مراکز درمانی و بهداشتی به ویژه مراکزی که واکسیناسیون را انجام می‌دهند شامل تعطیلات ۶ روزه نیستند و در این ایام فعالیت خواهند کرد.

وی ادامه داد: در مورد مطب‌ها، مراکز درمانی، آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی ممکن است با توجه به اینکه بیمارستان‌ها درگیر پذیرش بیماران کرونایی هستند، مردم به این مراکز مراجعه کنند. لذا این تعطیلی شامل این بخش‌ها و بخش‌های درمانی خصوصی نخواهد بود و مطب‌ها در این ایام فعال خواهند بود.

زالی در ادامه به ثبت دو رکورد جدید آماری اشاره کرد و افزود: امروز دو رکورد در تهران به ثبت رسید که از زمان آغاز شیوع کرونا ویروس تا کنون چنین آماری ثبت نشده بود به شکلی که برای اولین بار میزان بستری‌ها در تهران از مرز ۸۰۰۰ نفر عبور کرد در حالی که بالاترین آمار بستری در تهران ۷۶۰۰ نفر بود. همچنین، برای اولین بار تعداد مراجعین سرپایی از ۲۰ هزار نفر عبور کرده که هر دوی این آمارها از آغاز شیوع کرونا تا کنون به ثبت نرسیده بود.

وی تاکید کرد: ثبت این آمارها نشان از سرعت بالای سرایت این بیماری دارد و کادر درمان در تلاش است تا آمادگی بیمارستان‌ها برای پذیرش بیماران کرونایی در جهت کنترل این بیمار گام بردارد.
 


کد مطلب: 258850

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258850/ثبت-۲-رکورد-کرونایی-تهران-افزایش-بستری-بیماران-سرپایی

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com