تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
plusresetminus
حزب الله:نماینده کرج، فردیس و اشتهارد در مجلس شورای اسلامی گفت: اینکه پدربزرگان و مادربزرگان شهر و استان ما چرا باید در گرمای تابستان با استرس در ازدحام‌ صف واکسن بمانند.
۰
کد مطلب : ۲۵۸۸۳۰
گلایه مردم از نحوه نوبت‌دهی و ازدحام در مراکز تزریق واکسن
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عباسی با بیان اینکه در زمان تزریق واکسن کرونا در مراکز واکسیناسیون استان، کرامتِ مراجعه کنندگان رعایت نمی شود؛ گفت: در چند روز گذشته از چند مرکز توزیع واکسن کرونا در استان بازدید کردم و متأسفانه مردم از بی برنامگی در نوبت دهی جهت انجام واکسیناسیون گلایه داشتند و از این موضوع رنج می بردند. در حالی که به افراد بالای ۵۰ سال اطلاع رسانی شده و منتظر دریافت واکسن هستند، در یکی از پایگاه های مرکز واکسیناسیون شاهد هرج و مرج و سرگردانی و نارضایتی جهت نوبت دهی برای تزریق واکسن برکت بودیم.
به گزارش ایسنا، عباسی افزود: نفس کادر درمان به عنوان خط مقدم مبارزه با کرونا و مدافعان حریم سلامت به شماره افتاده و با کمبودهایی مواجه هستند که حتما مسئولین مربوطه باید به این کمبودها رسیدگی کنند.
عباسی با بیان اینکه پدربزرگان و مادربزرگان شهر و استان ما چرا باید در گرمای تابستان با استرس در ازدحام‌ صف واکسن بمانند و مشاهده‌گر اشکال در سیستم نوبت دهی باشند، تاکید کرد: این اشکالات باعث ناامیدی می‌شود و شان و کرامت مردم ما این نیست که با آنها چنین برخورد شود.
وی افزود: با توجه به اینکه مسئولین مربوطه در استان آمارهایی داده‌اند که در روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه ۱۴۰۰ تقریبا ۲۰ هزار دوز واکسن تزریق شده است، لازم است که گروه های حساس در اولویت باشند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین