تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۹
plusresetminus
حزب الله:رئیس ‌دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به ۴۴۵۲ نفر رسیده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۸۸۲۹
۱۴ نفر دیگر در البرز بر اثر کرونا جان باختند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد فتحی در خصوص آخرین وضعیت کرونا گفت: از دیروز تا امروز ۲۸ تیر ۱۴۰۰،  ۱۴۵ بیمار با علائم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند.
 وی افزود: مجموع کل  موارد بستری شامل قطعی، محتمل و مشکوک از ابتدای شیوع کرونا تا امروز در استان البرز ۵۰ هزار و ۶۳۵  نفر است.
فتحی با بیان اینکه در حال حاضر  تعداد ۸۸۲ نفر شامل موارد قطعی، محتمل و مشکوک در مراکز درمانی بستری هستند افزود: از این تعداد، ابتلای  ۴۲۵  نفر به بیماری  کووید ۱۹، تا این تاریخ قطعی شده است.
وی افزود: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست داده‌اند و مجموع جان باختگان این بیماری در استان به  ۴۴۵۲ نفر رسیده است.
فتحی در پایان تصریح کرد: خوشبختانه از ابتدای شیوع کرونا تا کنون ۴۵ هزار و ۲۸۹ نفر از مراکزدرمانی ترخیص شده‌اند.
بیمارستان های امام حسین (ع) ، ثارالله و کوثر رتبه درجه یک را کسب کردند
فتحی در بخش دیگری از صحبت‌های خود گفت: سه بیمارستان امام حسین(ع) ، ثارالله و کوثر که پیش از این مدیریت آنها به بخش خصوصی واگذار شده بود خوشبختانه با پیگیری های بسیار، مدیریت هر سه بیمارستان به دانشگاه انتقال یافت.
فتحی ادامه داد: طی آخرین ارزیابی و اعتبار بخشی وزارت بهداشت  بیمارستان های امام حسین (ع)، ثارالله و کوثر توانستند رتبه یک (گرید یک )  را کسب نمایند که این امر از لحاظ اعتبارات بیمارستان  بسیار حایز اهمیت است و جایگاه و شرایط بیمارستان تغییر چشمگیری خواهد داشت.
وی افزود: با تغییر و تحولات ایجاد شده در سه بیمارستان خوشبختانه شرایط مطلوبی از ارایه خدمت به بیماران را شاهد هستیم و تمامی تخت ها و تخصص های مربوطه در این سه مرکز فعال هستند.
رییس دانشگاه تصریح کرد: بیمارستان هایی  که از سوی وزارت بهداشت رتبه یک (گرید یک ) را دریافت می کنند از لحاظ فضای فیزیکی ، نیروی انسانی ، تجهیزات ، تخصص و نوع خدمات درمانی ، مدیریت و اصول برنامه ریزی ، کمیته های تخصصی و نحوه ارایه خدمات  و دیگر شاخص های ارزیابی و اعتبار بخشی نمره و امتیاز حدنصاب و عالی را کسب کرده اند.
فتحی با بیان اینکه در حدود یک ماه پیش مدیریت بیمارستان امام حسین (ع) به طور کامل به دانشگاه انتقال یافت افزود: طی  مدت انتقال بخشی از فعالیت های این بیمارستان دچار مشکل و  بی برنامگی شده بود و نارضایتی شهروندان را به همراه داشت  که خوشبختانه در حال حاضر با اقدام جهادی که طی ۲۰ روز در این بیمارستان اتفاق افتاد توانست به رتبه یک ارتقا یابد و تمامی تخت ها و بخش های مربوطه در این بیمارستان فعال شود و خدمات درمانی به خوبی ارایه شود و مردم می توانند با اطمینان خاطر بیشتری به این سه مرکز مراجعه نمایند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین