کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آزادی ۳ ملوان ایرانی در پاکستان و بازگشت آنان به کشور

ایرنا , 28 تير 1400 ساعت 10:28

حزب الله:ملوانان آزاد شده با اتهام و ادعای ورود به حریم آبی پاکستان ازسوی نیروهای گارد ساحلی پاکستان بازداشت شده بودند و ماه‌های گذشته در زندان به سر می‌بردند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سه ملوان ایرانی دستگیر شده از سوی گارد ساحلی پاکستان، همزمان با ایام عید سعید قربان با تلاش و پیگیری‌های سرکنسولگری جمهوری اسلامی ایران در شهر «کراچی» از زندان آزاد و به میهن اسلامی بازگردانده شدند.
 این گروه از ملوانان ایرانی با تلاش و پیگیری‌های نمایندگی دیپلماتیک کشورمان در کراچی مرکز ایالت سِند در جنوب پاکستان آزاد شده و از طریق پرواز ایران ایر به تهران عزیمت کردند.
«حسن نوریان» سرکنسول ایران در کراچی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: با پیگیری مستمر و شایسته سرکنسولگری کشورمان و در راستای صیانت از حقوق ایرانیان خارج از کشور، تعداد سه نفر از ملوانان ایرانی از زندان شهر کراچی آزاد و از طریق پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایر به کشور عزیزمان بازگردانده شدند.
ملوانان آزاد شده با اتهام و ادعای ورود به حریم آبی پاکستان ازسوی نیروهای گارد ساحلی پاکستان بازداشت شده بودند و ماه‌های گذشته در زندان به سر می‌بردند.
همچنین در سال گذشته بیش از ۶۰ شهروند ایرانی محبوس در زندان‌های ایالت «سِند» در جنوب پاکستان آزاد و به میهن اسلامی بازگشته‌اند.


کد مطلب: 258782

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258782/آزادی-۳-ملوان-ایرانی-پاکستان-بازگشت-آنان-کشور

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com