کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون سیاسی استاندار البرز:

در صورت موافقت ستاد ملی کرونا، کرج سه روز اول هفته آینده تعطیل می‌شود

ایسنا , 28 تير 1400 ساعت 10:27

حزب الله:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری گفت: از چهارشنبه تا جمعه این هفته تعطیل است و پیشنهادی هم برای سه روز اول هفته آینده مطرح شده که اگر ستاد ملی کرونا موافقت کند، ابلاغ می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،نورمحمد فردی  با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در البرز اظهار کرد: در حال حاضر از مجموع هفت شهرستان استان وضعیت سه شهرستان قرمز، سه شهرستان نارنجی و یک شهرستان هم زرد است.
وی ادامه داد: از ابتدای شیوع کرونا تا کنون در مجموع ۴۴۳۷ نفر در استان بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده‌اند که ۱۴۳۷ نفر از آنها از ابتدای سال تا کنون فوت شده‌اند.
این مسئول تاکید کرد: آمار فوتی‌های امسال نشان می‌دهد شدت کرونا در استان افزایش پیدا کرده و تخت‌های بیمارستانی در موج پنجم کرونا در حال پر شدن است.
وی توضیح داد: از چهارشنبه تا جمعه این هفته تعطیل است و پیشنهادی هم برای سه روز اول هفته آینده مطرح شده که اگر ستاد ملی کرونا موافقت کند، ابلاغ می‌شود.
وی با اشاره به اعمال محدودیت‌ها برای رنگ بندی مختلف توضیح داد: طی روزهای آینده خروج خودروهای بومی از شهرهای قرمز استان و ورود خودروهای غیربومی به آنها ممنوع است و در صورت وقوع تخلف جریمه اعمال خواهد شد.
فردی تاکید کرد: از مردم درخواست می‌شود همچنان نسبت به حفظ فاصله اجتماعی، رعایت بهداشت دست، استفاده از ماسک و عدم حضور در مکان‌های عمومی حساسیت لازم را داشته باشند و فکر نکنند تعطیلات پیش رو فرصتی برای سفر است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز در پاسخ به وضعیت واکسیناسیون در استان گفت: در حال حاضر ۱۷ مرکز تجمعی واکسیناسیون گروه‌های اولویت دار را انجام می‌دهند که دو مورد از این مراکز خودرویی است.


کد مطلب: 258781

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258781/صورت-موافقت-ستاد-ملی-کرونا-کرج-سه-روز-اول-هفته-آینده-تعطیل-می-شود

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com