تاریخ انتشاريکشنبه ۲۷ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶
plusresetminus
حزب الله:فیلم‌های زیادی با محوریت گرگینه و انسان‌های گرگ نما ساخته شده است که بهترینشان را در اینجا می‌خوانید.
۰
کد مطلب : ۲۵۸۷۱۴
بهترین فیلم‌ها با موضوع انسان گرگ نما
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علاقه‌مندان به ژانر ترسناک معتقدند که به فیلم‌های که با محوریت انسان‌های گرگ نما هستند نسبت به دیگر آثار توجه کمتری شده است. البته که همینطور هم است و از بین آثار کلاسیک هیولایی که بیشتر در دهه ۳۰ و ۴۰ میلادی ساخته شده اند، فیلم‌های گرگینه‌ای نسبت به دیگر آثار ژانر وحشت شهرت کمتری دارند.
حتی از آثاری که پایه و اساس این ژانر هستند مثل «مرد گرگ نما» به کارگردانی جرج وگنر و ایفای نقش لان چینی، هرگز یک دنباله سینمایی ساخته نشد. بلکه از شخصیت مرد گرگ نما در فیلم‌هایی دیگری مثل «ملاقات فرانکشتاین با مرد گرگ نما» و یا فیلم «ملاقات ابوت و کاستلو با فرانکنشتاین» استفاده شد. به هر دلیلی که بود شخصیت‌های گرگ نما هرگز نتوانست مجموعه سینمایی مختص به خودشان را داشته باشند. از طرفی مشکل طراحی لباس نیز برای این شخصیت‌ها وجود داشت. طراحی یک لباس کامل گرگ نما از گریم یک زامبی پرهزینه‌تر می‌شد.
در حال جاضر هم فیلم‌های مرتبط با گرگینه‌ها هنوز هم در حال ساخت هستند، اما همیشه زیر سایه فیلم‌هایی با محوریت زامبی‌ها و خون آشام‌ها رفته اند.
در اینجا با چندین مورد از فیلم‌ها با محوریت انسان‌های گرگ نما آشنا خواهید شد.
گرگینه آریزونا (۱۹۹۶)
بهترین فیلم‌ها با موضوع انسان گرگ نما
شاید انتظار داشته باشید که این لیست با بهترین نمونه فیلم آغاز شود و فیلمی ترسناک و سرگرم کننده باشد، اما اینگونه نیست و فیلم «گرگینه آریزونا» نمونه اثری افتضاح و شکست خورده در بین فیلم‌های گرگینه‌ای است. نا بسامانی. آشفتگی فیلم غیر قابل انکار است که می‌توان یکی از دلایل آن را نقش آفرینی آدریانا مایلز در یکی از نقش‌های اصلی دانست. او حتی نمی‌توانست کلمه «Warewolf/ گرگینه» درست تلفظ کند. این سایت می‌نویسد دلیل آوردن آن در این فهرست این است که تماشای افتضاح بودن فیلم به طور مسخره‌ای سرگرم کننده است.
مراحل آخر (۲۰۱۴)
بهترین فیلم‌ها با موضوع انسان گرگ نما
فیلم «مراحل آخر» برداشتی محدود، اما درخشان از دنیای گرگینه هاست. نیک دامیچی در این فیلم نقش سرباز کهنه سرباز نابینا از جنگ ویتنام را بازی می‌کند که بازنشسته شده و اکنون مورد تهدید قرار گرفته است.
وِر/Wer (۲۰۱۳)
بهترین فیلم‌ها با موضوع انسان گرگ نما
فیلم «Wer» یکی از خلاقانه‌ترین آثار مرتبط به گرگینه هاست که البته به دلیل بودجه کمی که داشت عده‌ای کمی آن را دیدند. در این فیلم بعد از انکه یک خانواده به طرز وحشیانه‌ای به قتل میرسد پلیس فردی را دستگیر می‌کند. دادستان به موکل خود که متهم به قتل این خانواده است مشکوک شده و متوجه می‌شود ممکن است مسائل پیچیده تری در میان باشد.
سربازان سگی (۲۰۰۲)
بهترین فیلم‌ها با موضوع انسان گرگ نما
عنوان فیلمی ترسناک به کارگردانی نیل مارشال می‌باشد که در دهم مه سال ۲۰۰۲ منتشر شد. این فیلم محصول بریتانیا، لوکزامبورگ و آمریکا است. در خلاصه داستان فیلم آمده که چندین سرباز در جنگلی گرفتار می‌شوند و شب هنگام گرگینه‌ها به سراغشان می‌آیند. سربازان به کلبه‌ای پناه می‌برند، اما آنجا، جای امنی نیست. شاید یکی از بهترین جلوه‌های علمی و استفاده از لباس گرگ‌ها در بین فیلم‌های گرگینه ای، در فیلم سینمایی «سربازان سگی» رقم خورد. این فیلم داستانی شخصیت محور ندارد، اما پر از سکانس‌های اکشن و البته ترسناک است.
زوزه (۱۹۸۱)
بهترین فیلم‌ها با موضوع انسان گرگ نما
به لطف اکران سه فیلم سینمایی «گرگی»، «زوزه» و «گرگ‌نمای آمریکایی در لندن»، سال ۱۹۸۱ یکی از بهترین سال‌ها برای این نوع فیلم‌ها بود. البته فیلم سینمایی «زوزه» نمی‌تواند از نظر بودجه و کیفیت با فیلم انگلیسی جان لندیس مقابله کند، اما همچنان در بین بهترین فیلم‌های این ژآنر طبقه بندی می‌شود.
گرگ‌نمای آمریکایی در لندن (۱۹۸۱)
بهترین فیلم‌ها با موضوع انسان گرگ نما
فیلمی در ژانر کمدی ترسناک به کارگردانی جان لندیس محصول سال ۱۹۸۱ است. در این فیلم هنرپیشگانی مثل دیوید ناتن، جنی اگاتر، پائولا جیکوبس و گریفین دان بازی کرده‌اند. تعداد کمی از کارگردانان تاکنون چنین مهارت ذاتی را در ترکیب شوخ طبعی تاریک و وحشت به روشی که جان لندیس انجام می‌دهد، به نمایش گذاشته اند. فیلم شاید همچنان بهترین فیلم گرگینه‌ای تاریخ سینما باشد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین