کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از برگزاری مراسم بدرقه اولین کاروان اعزامی ایران به المپیک تا افزایش شمار کرونایی‌ها در توکیو

ایسنا , 27 تير 1400 ساعت 12:38

حزب الله:تنها ۵ روز دیگر تا آغاز رقابت‌های المپیک توکیو باقی مانده است.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، از اول مرداد بازی‌های المپیک توکیو آغاز می‌شود. با وجود اینکه شیوع ویروس کرونا بازی‌های امسال را دستخوش تغییر کرده است و بار‌ها شاهد لغو و تعویق مسابقات کسب سهمیه بودیم، اما بالاخره کمیته برگزاری بازی‌های توکیو و کمیته بین‌المللی المپیک تصمیم به برگزاری این مسابقات گرفتند.
۵ روز دیگر به صورت رسمی رقابت‌های المپیک توکیو ۲۰۲۰ در ژاپن آغاز می‌شود. کاروان ایران در این دوره از رقابت‌ها ۶۶ سهمیه کسب کرده است.

مراسم بدرقه کاروان ایران به بازی‌های المپیک توکیو برگزار شد

در فاصله شش روز به آغاز سی دو دومین بازی‌های المپیک در توکیو، مراسم بدرقه اولین گروه تیم‌های ورزشی به المپیک، شنبه شب درمحل CIP فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) برگزار شد.

نفر سوم وزنه برداری جهان از المپیک توکیو کنار گذاشته شد

فرناندو ریس نفر پنجم مسابقات وزنه برداری المپیک ریو و صاحب مدال برنز مسابقات جهانی به دلیل مثبت شدن آزمایش دوپینگش در تاریخ ۱۱ ژوئن، از بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو حذف شد.

دومین کاروان المپیک ایران، بدون مراسم بدرقه راهی ژاپن می‌شود

مراسم بدرقه اولین کاروان المپیکی کشورمان به رقابت های المپیک توکیو ۲۰۲۰ شنبه شب در سالن cip فرودگاه امام خمینی (ره) برگزار شد.
امشب دومین گروه المپیکی ایران به مسابقات اعزام می شوند، اما برای آن ها مراسم بدرقه در نظر گرفته نشده است.

خبر خوش برای وزنه برداری ایران/ مدال رستمی و نصیر شلال در المپیک لندن تغییر کرد

نواب نصیرشلال و کیانوش رستمی، ۲ وزنه بردار کشورمان در مسابقات المپیک ۲۰۱۲ لندن موفق به کسب مدال برنز و نقره شده بودند، اما حالا بعد از مثبت شدن تست دوپینگ حریفانشان، رنگ مدال این ۲ وزنه بردار هم تغییر پیدا کرد. به این ترتیب مدال کیانوش رستمی از برنز به نقره و مدال نواب نصیرشلال هم از نقره به طلا تغییر پیدا کرد.

حذف از المپیک توکیو به خاطر رعایت نکردن فاصله اجتماعی

تیم ملی بیسبال کره جنوبی، مدافع عنوان قهرمانی مسابقات الپیک، دو بازیکن خود را به دلیل رعایت نکردن فاصله اجتماعی از حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو کنار گذاشت.

اولین کرونایی عضو کمیته بین المللی المپیک/ شمار مبتلایان المپیکی به ۵۵ نفر رسید

نتیجه تست کرونای "ریو سئونگ مین" عضو کره‌ای کمیته بین المللی المپیک (IOC) که برای حضور در بازی‌های المپیک توکیو وارد ژاپن شده بود، در فرودگاه ناریتا مثبت شد تا او اولین عضو کرونایی کمیته بین المللی المپیک در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ لقب بگیرد.

استفاده از تشویق‌های ضبط شده در المپیک توکیو

با توجه به غیبت تماشاگران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو به دلیل شیوع ویروس کرونا، کمیته برگزاری بازی‌ها با الگوبرداری از نحوه برگزاری مسابقات دیگر در طول دوران شیوع ویروس کرونا، هنگام برگزاری مسابقات برای جبران غیبت تماشاگران از صدا‌های تشویق ضبط شده استفاده خواهد کرد.
بنا بر اعلام کمیته برگزاری مسابقات المپیک توکیو روز گذشته در مجموع ۱۰ نفر از افراد مرتبط با بازی‌های المپیک به کرونا مبتلا شدند و به این ترتیب مجموع کرونایی‌های مرتبط با المپیک توکیو به ۵۵ نفر افزایش یافت.


کد مطلب: 258711

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258711/برگزاری-مراسم-بدرقه-اولین-کاروان-اعزامی-ایران-المپیک-افزایش-شمار-کرونایی-ها-توکیو

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com