کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تزریق ۴۰ هزار دوز واکسن کرونا در البرز طی ۲۰ روز اخیر

ایسنا , 27 تير 1400 ساعت 10:14

حزب الله:نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: جان و سلامت تک تک افراد برای ما اهمیت دارد و باید تمامی امکانات و ظرفیت‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی یاری رسان باشند.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عزیزاله شهبازی در جلسه ستاد استانی مقابله به کرونا که روز شنبه ۲۶ تیرماه در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، با بیان اینکه متاسفانه کرونا همچنان در تمام دنیا و همچنین ایران در حال جهش و افزایش است، افزود: اکنون در موج پنجم شیوع کرونا قرار داریم و به گفته سخنگوی محترم ستاد مقابله با کرونا، البرز در راستای کنترل و مدیریت این موج خوب عمل کرده است.
به گزارش ایسنا، وی با قدردانی از زحمات کادر بهداشت و درمان، ادامه داد: طبق اظهارات رییس محترم دانشگاه علوم پزشکی البرز، ظرف ۲۰ روز گذشته ۴۰ هزار واکسن در البرز تزریق شده و اعلام کردند که مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
شهبازی گفت: باید دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به جد رعایت شود چراکه عدم رعایت این اصول تبعات و خسارات جبران ناپذیری را همراه دارد.
وی افزود: واکسیناسیون باید با جدیت ادامه داشته باشد و ضرورت دارد فرمانداران در شهرستان‌ها نسبت به اتخاذ تدابیر لازم و فراهم نمودن امکانات، اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.
استاندار البرز اضافه کرد: جان و سلامت تک تک افراد برای ما اهمیت دارد و باید تمامی امکانات و ظرفیت‌های بیمارستان‌ها و مراکز درمانی برای ارائه خدمات به بیماران کرونایی یاری رسان باشند.
وی گفت: صنوف استان همواره همراه ستاد مقابله با کرونا بوده اند و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را در بیشتر مواقع کرده‎اند و انتظار می‌رود نظارت در این حوزه بیشتر باشد.


کد مطلب: 258675

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258675/تزریق-۴۰-هزار-دوز-واکسن-کرونا-البرز-طی-۲۰-روز-اخیر

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com