تاریخ انتشارشنبه ۲۶ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۹
plusresetminus
حزب الله:سرپرست شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: نیروگاه منتظر قائم به صورت اختصاصی به هیچ کجا برق نمی‌فروشد چون نیروگاه‌ها صرفاً وظیفه تولید دارند و در حوزه توزیع و فروش دخیل نیستند.
۰
کد مطلب : ۲۵۸۶۴۵
نیروگاه منتظر قائم به صورت اختصاصی به هیچ کجا برق نمی‌فروشد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رامین فرج اظهار کرد: تمام نیروگاه‌های کشور برق تولیدی خود را به مدیریت شبکه برق ایران تحویل می‌دهند و این طور نیست که نیروگاه منتظر قائم چون در البرز واقع شده، فقط برق مشترکین این استان را تامین کند.
وی توضیح داد: بخشی از برقی که در استان به مصرف می‌رسد ممکن است در نیروگاهی در تهران، بندرعباس و یا شهری دیگر تولید شده باشد.
وی با بیان اینکه همه نیروگاه‌های کشور برق تولیدی خود را به شبکه برق سراسری تزریق می‌کنند، افزود: در خروجی نیروگاه‌ها کنتورهایی نصب شده که در پایان هر ماه اعلام می‌کند که مثلاً در تیرماه چقدر برق تولید کرده است.
وی توضیح داد: در ورودی استان‌ها هم کنتورهایی نصب شده که میزان برق مصرفی استان را محاسبه  می‌کند و در پایان هر ماه مدیریت شبکه برق ایران برای این برق مصرفی صورت حسابی صادر می‌کند.
فرج تصریح کرد: برقی که یک استان از شبکه  سراسری برق دریافت می‌کند ممکن است در هر شهری که نیروگاه دارد تولید شده باشد.
سرپرست شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: نیروگاه منتظر قائم به صورت اختصاصی به هیچ کجا برق نمی‌فروشد چون نیروگاه‌ها صرفاً وظیفه تولید دارند و در حوزه توزیع و فروش دخیل نیستند.
وی گفت: در حیطه وظایف نیروگاه‌ها نیست که  حتی به مزارع مجوزدار استخراج رمز ارز برق بفروشند و این مراکز تنها تولید کننده برق هستند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین