کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اسد: مشارکت گسترده در انتخابات گواه آگاهی ملت بزرگ سوریه است

ایسنا , 26 تير 1400 ساعت 14:33

حزب الله:بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه امروز شنبه مراسم ادای سوگند ریاست جمهوری را مقابل رئیس و اعضای پارلمان و با حضور شخصیت‌های سیاسی، حزبی، مذهبی، رسانه‌ای، علمی، فرهنگی، ورزشی، هنری و اجتماعی و خانواده‌های شهدا و مجروحان سوریه به جا آورد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در این مراسم به تشریح رویکردهای کشورش برای هفت سال آینده پرداخت.
رئیس جمهور سوریه گفت: درود بر مردمی که با خون خود از وطن‌شان محافظت کردند و آن را چون امانتی با قلب و روح خود مراقبت کردند. شما با آگاهی و حس میهن دوستی خود نشان دادید که ملت عزم خود را برای دفاع از حقوق خود از دست نمی‌دهند، مهم نیست که چه تعداد استعمارگر باشد.
وی گفت: مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری سوریه گواه آگاهی ملت بزرگ سوریه است. تجربه انتخابات ثابت کرد که مردم کسانی هستند که به دولت مشروعیت می‌بخشند. ما با هم معادله ملی را محقق کردیم چراکه مردمی متعهد و متحد هستیم.
وی افزود: کسانی که راه آزادی را می‌دانند در دفاع از حقوق خود خسته نمی‌شوند.
اسد گفت: دشمنان خواستند کشور را تجزیه کنند اما مردم با وحدتشان تیر خلاص را به طرح‌های آن‌ها زدند. سوری‌ها در داخل وطنشان هر روز باصلابت تر می‌شوند. آگاهی مردمی دژ ما و معیاری است که با آن میزان قدرت و توانایی‌مان را می‌سنجیم. برخی مزدوران با کمک ترکیه برای طرح‌هایی جهت تدوین قانون اساسی تلاش کردند که تحت کنترل بیگانگان باشد. تمام طرح‌ها و تلاش‌های مزدوران به لطف پایداری مردم سوریه ناکام ماند.
اسد تأکید کرد: بزرگترین دلیل بحران غیاب ارزش‌ها و اخلاق است. من از کسانی که فریب خوردند و بر سقوط وطن حساب بازکردند می‌خواهم به آغوش وطن بازگردند.
بشار اسد گفت: ثبات جامعه از مهم ترین اولویت هاست و ما با کسانی که به امنیت کشور لطمه بزنند مخالفیم. جامعه ای که به ارزش ها احترام نگذارد جامعه باثبات و شکوفایی نیست.
وی تأکید کرد: مردمی که وارد جنگی بی رحمانه شدند و بیشتر خاک خود را پس گرفتند قادر به بازسازی اقتصاد خود در سخت ترین شرایط با همان اراده و تصمیم هستند.


کد مطلب: 258635

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258635/اسد-مشارکت-گسترده-انتخابات-گواه-آگاهی-ملت-بزرگ-سوریه

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com