کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مجیدی چقدر به بازیکنانش پاداش داده است؟

ایسنا , 26 تير 1400 ساعت 14:31

حزب الله:سرمربی تیم فوتبال استقلال با وجود مشکلات مالی باشگاه تا اینجای کار در برهه‌های مختلف به بازیکنان تیمش پاداش‌های قابل توجهی داده است.


 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تیم فوتبال استقلال پس از پیروزی در داربی ۹۶ پایتخت توانسته به لحاظ روحی و روانی شرایط مطلوبی به دست آورد. آبی‌پوشان پایتخت با صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی و غلبه مقابل پرسپولیس، موفق شدند خیال خود را برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا راحت‌تر کنند و میان تیم‌های فولاد، گل‌گهر سیرجان و برنده بازی ملوان و خیبر خرم‌آباد، مدعی جدی قهرمانی جام حذفی باشند.
با وجود این موفقیت‌ها تیم استقلال هم‌چنان مشکلات مالی و مدیریتی دارد. باشگاه استقلال پس برد آبی‌پوشان در داربی، قول پرداختی و پاداش به بازیکنان را داده شده است. در این مدت هم فرهاد مجیدی با توجه به این مشکلات سعی کرد با پاداش‌هایی که در نظر گرفته بود، بتواند روحیه بازیکنان تیمش را بالا نگه دارد.
فرهاد مجیدی تا این‌جای کار مبلغ ۲۰ میلیون تومان برای برد آبی‌پوشان مقابل گل‌گهر و مبلغ ۱۰ میلیون تومان به خاطر پیروزی شاگردانش مقابل پدیده پاداش داده بود. هم‌چنین سرمربی استقلال برای افزایش انگیزه و بالا بردن روحیه بازیکنان تیمش پیش از مصاف با تراکتور، مبلغ ۵ میلیون تومان به هر یک از اعضای تیمش از حساب شخصی خود پرداخت کرد و در پایان مبلغ  ۱۰ میلیون تومان به عنوان پاداش برد برابر سایپا پرداخت کرد.
با توجه به این ارقام می‌توان محاسبه کرد که فرهاد مجیدی چقدر به بازیکنان تیمش پاداش داده است. در اردوی آبی‌ها با توجه به رفتن میلیچ پس از بازی برابر تراکتور، ۲۵ بازیکن حضور دارند و هر کدام تا این‌جای کار از فرهاد مجیدی ۴۵ میلیون تومان دریافت کردند که در جمع مبلغ یک میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان خواهد شد.
هم‌چنین مجیدی قرار است که برای پاداش برد در داربی، به بازیکنانش ۵۰ میلیون پاداش بدهد که با این رقم، مبلغ پاداش‌های مجیدی به بازیکنانش حدود ۲ میلیارد و ۴۱۰ میلیون تومان می‌شود.


کد مطلب: 258634

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258634/مجیدی-چقدر-بازیکنانش-پاداش-داده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com