کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

از بورس و سهام چه خبر؟

ایسنا , 26 تير 1400 ساعت 13:41

حزب الله:
بازار سرمایه روز پرنوسانی را پشت سر گذاشت؛ به طوری که شاخص کل بورس در ساعات میانی تا یک میلیون و ۳۱۷ هزار واحد افزایش یافت اما در ساعات پایانی معاملات روندی نزولی به خود گرفت و در رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد ایستاد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شاخص کل بورس امروز با ۵۷۲۵ واحد افزایش در رقم یک میلیون و ۳۱۱ هزار واحد ایستاد. شاخص کل با معیار هم وزن هم ۹۷۱ واحد افزایش یافت و رقم ۴۰۲ هزار و ۵۸۳ هزار واحد را ثبت کرد.
معامله گران این بازار ۸۷۸ هزار معامله به ارزش ۶۲ هزار و ۱۳۹ میلیارد ریال انجام دادند.
توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه، پالایش نفت اصفهان، گسترش نفت و گاز پارسیان، پالایش نفت تهران و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل معدنی و صنعتی چادرملو نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی بورس گذاشتند.
در آن سوی بازار سرمایه شاخص کل فرابورس که وارد کانال ۱۹ هزار واحد شده بود در نهایت با دو واحد کاهش رقم ۱۸ هزار و ۹۸۷ واحد را ثبت کرد.
معامله گران این بازار ۶۵۲ هزار معامله به ارزش ۱۱۸ هزار و ۸۴۸ میلیارد ریال انجام شد.
سرمایه گذاری صبا تامین، بانک دی، پالایش نفت شیراز و پالایش نفت لاوان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل صنعتی مینو، پلیمر آریاساسول و پتروشیمی زاگرس نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.


کد مطلب: 258625

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258625/بورس-سهام-خبر

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com