کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس پلیس تهران: برخی با هوچی‌گری می‌خواهند ما را مرعوب کنند/ با جدیت قانون را اجرا می‌کنیم

تسنیم , 26 تير 1400 ساعت 10:03

حزب الله:رئیس پلیس تهران گفت: برخی می‌خواهند با هوچی‌گری قانون را زیرپا گذاشته و ما را مرعوب کنند اما ما قانون را با جدیت اجرا کرده و پای آن ایستادگی می‌کنیم.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،رئیس پلیس تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی موظف به اجرای قانون است، افزود: آزادی تا جایی است که ما به حریم دیگران تعرض نکرده و آزادی دیگران را سلب نکنیم.
وی، امنیت داخلی را مهمترین رکن امنیت دانست و تصریح کرد: نیروی انتظامی همانگونه که روزانه، صدها مجرم را بازداشت می‌کند و در مبارزه با مفسدان اقتصادی موفقیتهای بزرگی را رقم زده، در بحث امنیت عمومی و اخلاقی جامعه نیز دارای مسئولیت است.
این مقام انتظامی بیان کرد: افرادی سازمان‌یافته برای از بین بردن قبح امنیت اخلاقی تلاش می‌کنند، این موضوع را از بازجویی افرادی که در این رباطه بازداشت می‌شوند، متوجه شده‌ایم، در پی این هستند ابتدا این امر (از بین بردن قبح امنیت اخلاقی) در تهران و بعد در سایر نقاط کشور تحقق یابد غافل از اینکه ماموارن انتظامی با تمام وجود برای تحقق امنیت اخلاقی اقدامات خود را انجام می‌دهند.
رحیمی متذکر شد: از اینکه در فضای مجازی چه گفته می‌شود، هراسی نداریم، بعضاً همکاران بنده در گشتهای امنیت اخلاقی در قبال یک تذکر به ناقضان شئونات، ده‌ها توهین می‌شوند اما ما از این سخنان واهمه نداریم.
رئیس پلیس تهران یادآور شد: امروز اقدامات ایجابی نیروی انتظامی 90 درصد و اقدامات سلبی 10 درصد و برای از بین بردن فسادهای زیرپوستی و پنهان است.
وی با تاکید بر اینکه افرادی که در نظام جمهوری اسلامی می‌خواهند زندگی کنند، باید مقررات را رعایت کنند، گفت: برخی می‌خواهند با هوچی‌گری قانون را زیرپا گذاشته و ما را مرعوب کنند اما ما قانون را با جدیت اجرا کرده و پای آن ایستادگی می‌کنیم.
این مقام انتظامی با بیان اینکه حتماً برخوردهای ارشادی، دوستانه و ایجابی به برخوردهای سلبی برتری خواهد داشت، گقت: محکم در این مسیر گام بر‌ می‌داریم و از هیچ موضوعی واهمه نداریم.


کد مطلب: 258575

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258575/رئیس-پلیس-تهران-برخی-هوچی-گری-می-خواهند-مرعوب-کنند-جدیت-قانون-اجرا-می-کنیم

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com