کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پاداش ۱۰۰ میلیونی فدراسیون شمشیربازی به مدال آوران المپیک

ایسنا , 26 تير 1400 ساعت 9:22

فدراسیون شمشیربازی قرار است پس از بازگشت سابریست ها از المپیک توکیو به آنها پاداش پرداخت کند که در صورت کسب مدال رقم آن حداقل ۱۰۰ میلیون تومان خواهد بود.


 تیم ملی شمشیربازی ایران در المپیک توکیو جزو شانس‌های کسب مدال قرار گرفته است.
دوم و ششم مرداد دو روز مهم برای شمشیربازان محسوب می شود تا با کسب مدال اتفاق تاریخی را در این رشته رقم بزنند.
البته فدراسیون تصمیم گرفته پاداشی را پس از بازی‌های المپیک به شمشیربازان ایران اهدا کند. این پاداش تنها منوط به کسب مدال نیست و حتی اگر شمشیربازان موفق به کسب مدال هم نشوند باز هم قرار است پاداشی را دریافت کنند اما اگر موفق به مدال آوری شوند رقم پاداش بیشتر خواهد بود.
مجتبی عابدینی، علی پاکدامن، محمد رهبری و محمد فتوحی نمایندگان ایران در المپیک توکیو هستند که در روز دوم مرداد در بخش انفرادی و ششم مرداد در بخش تیمی به رقابت می پردازند.
فضل اله باقرزاده رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد پرداخت پاداش به سابریست ها به ایسنا گفت: بلافاصله پس از بازگشت سابریست ها از توکیو پاداشی  را به آنها به صورت ریالی می دهیم. البته برای پرداخت پاداش رنگ مدال مشخص نکردیم چون حتی اگر مدال برنز هم بگیرند یک دنیا برای ما ارزش دارد. از این رو هر کسی که مدال بگیرد حداقل ۱۰۰ میلیون تومان پاداش می گیرد. البته حتی اگر سابریست ها مدال هم نگیرند بعد از بازگشت از المپیک برایشان پاداشی در نظر می گیرم چون نزدیک دو سال است در این شرایط سخت شیوع کرونا زندگیشان را گذاشته اند و باید تقدیر کنیم.


کد مطلب: 258561

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/258561/پاداش-۱۰۰-میلیونی-فدراسیون-شمشیربازی-مدال-آوران-المپیک

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com