تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
plusresetminus
حزب الله: رئیس جمهور کره جنوبی این بار دیگر بر انجام تمام تلاش خود در باقی مانده از دوره تصدی‌اش برای برقراری صلح در شبه جزیره کره ، تأکید کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۶۸۳۰
تاکید رئیس جمهور کره جنوبی بر برقراری صلح در شبه جزیره کره
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مون جائه‌ این، رئیس جمهور کره جنوبی در مصاحبه اخیر خود با مجله تایم گفت: صلحی که اکنون داریم ، صلح بسیار شکننده است ؛ هر زمان می‌توان آن را متزلزل کرد.
تایم در نوشتاری با عنوان "آخرین تلاش مون جائه‌این، رئیس جمهور کره جنوبی برای التیام وطن" به نقل از وی نوشت: من می‌دانم که وقت زیادی ندارم.
دوره پنج ساله مون قرار است در مه 2022 پایان یابد.  او با یادآوری سه دور مذاکره با رهبر کره شمالی کیم جونگ اون و سفر 2018 خود به پیونگ یانگ، کیم را "بسیار صادق ... بسیار مشتاق [و] فردی با عزم راسخ" توصیف کرد که "ایده خوبی از آنچه در سراسر جهان می‌گذرد" دارد. مون  اون را مردی "غمگین" خواند که می خواهد "آینده بهتری را برای فرزندانش رقم بزند."
به گفته او، اون نمی‌خواهد آنها بار تسلیحات هسته‌ای را به دوش بکشند.
رئیس‌جمهور کره جنوبی به راه‌حل دیپلماتیک برای حل مساله هسته‌ای کره شمالی اعتقاد دارد شاید از این رو  مجله تایم با انتشار تصویری از مون جائه‌این نشسته بر روی یک صندلی اینطور تیتر زده است: "پیشنهاد نهایی".
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین