تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۴
plusresetminus
حزب الله:طبق اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته با فوت ۱۴۴ بیمار مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۴۷۳ نفر رسید.
۰
کد مطلب : ۲۵۶۸۲۷
آخرین آمار کرونا در ایران؛ ۱۴۴ فوتی و ۱۱۷۳۴ ابتلای جدید در کشور
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تا کنون ۴ میلیون و ۴۱۲ هزار و ۱۰۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و یک میلیون و ۶۹ هزار و ۵۶۵ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۵ میلیون و ۴۸۱ هزار و ۶۶۹ دُز رسید.

همچنین از دیروز تا امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۱ هزار و ۷۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که هزار و ۳۴۲ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۱۴۰ هزار و ۱۲۹ نفر رسید.

براساس این اطلاعیه، متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۴ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۳ هزار و ۴۷۳ نفر رسید و خوشبختانه تا کنون دو میلیون ۷۹۷ هزار و ۱۰۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

همچنین سه هزار و ۲۲۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۲۲ میلیون و ۹۴۵ هزار و ۴۹۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است همچنین در حال حاضر ۲۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۷۵ شهر در وضعیت نارنجی، ۲۵۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین