تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷
plusresetminus
حزب الله:رئیس جمهور منتخب ملت ایران گفت: دیپلماسی اقتصادی دولت جدید هیچ فرصتی را برای گسترش روابط با کشورها از دست نخواهد داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۶۸۲۳
هیچ فرصتی را برای گسترش روابط با کشورها از دست نمی‌دهیم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در تماس تلفنی با سیدابراهیم رئیسی، ضمن تبریک انتخاب وی از جانب ملت ایران برای ریاست جمهوری، تاکید کرد: در این انتخابات مردم ایران شکوه مردم‌سالاری را به نمایش گذاشتند.
رئیس جمهور ونزوئلا با اشاره به اینکه اراده سیاسی ونزوئلا گسترش روابط در همه زمینه‌ها با ایران است خطاب به منتخب ملت، گفت: ونزوئلا را دوست و برادر خود در مبارزات برای ساختن جهانی عادلانه‌تر و دمکراتیک‌تر بدانید.
سید ابراهیم رئیسی نیز در این گفتگوی تلفنی ضمن قدردانی از تبریک ملت و دولت ونزوئلا، گفت: مقاومت هوشمندانه ایران و ونزوئلا در برابر تحریم‌های ظالمانه آمریکا، امکان استفاده از فرصت‌های پایدار و بلندمدت ناشی از خنثی‌سازی تحریم‌ها را به اثبات رساند.
رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه دیپلماسی اقتصادی دولت جدید هیچ فرصتی را برای گسترش روابط با کشورها از دست نخواهد داد، افزود: توانمندی‌های اقتصادی ایران و ظرفیت‌های متنوع ونزوئلا امکان جهش مناسبات اقتصادی دوجانبه را فراهم آورده است.
رئیسی در پایان تاکید کرد: اراده سیاسی ایران و ونزوئلا اجازه نخواهد تا دشمنان دو ملت به ویژه آمریکایی‌ها مانع ارتقای مناسبات همه‌جانبه دو کشور شوند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین