تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۸
plusresetminus
حزب الله:رسانه های معتبر دنیا به گلزنی ستاره پرتغالی در دیدار با فرانسه و رسیدن وی به رکورد اسطوره فوتبال ایران واکنش های متفاوتی داشتند.
۰
کد مطلب : ۲۵۶۸۱۲
جهان برای رونالدو به خاطر رسیدن به رکورد دایی ایستاد/یک قدم تا شکستن رکورد 15 ساله ایرانی+تصاویر
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، کریستیانو رونالدو فوق ستاره یوونتوس شب گذشته در بازی آخر مرحله گروهی یورو 2020 با پرتغال به مصاف فرانسه رفت و موفق شد در این بازی 2 گل به ثمر برساند و به رکورد خارق العاده آقای گلی فوتبال جهان که در اختیار علی دایی اسطوره فوتبال ایران قرار داشت،برسد.
رسیدن رونالدو به رکورد دایی واکنش های  گسترده ای را در رسانه های معتبر دنیا به همراه داشت و همه فوق ستاره پرتغالی را به خاطر این رکورد بزرگ تمجید کردند.
در این گزارش به بخشی از این واکنش ها می پردازیم.
توئیتر فیفا درباره رسیدن رونالدو به رکورد دایی نوشت: او موفق شد! کریستیانو رونالدو به رکورد بیشترین گل ملی علی دایی در سطح بین المللی رسید.

توئیتر یوفا در این رابطه، نوشت: بهترین گلزنان تاریخ بازی های ملی به شرح زیر است: علی دایی از ایران با 109 گل و کریستیانو رونالدو از پرتغال با 109 گل.

سایت «ESPN»‌ نوشت: بالاخره رونالدو با رکورد علی دایی در گل های ملی برابری کرد و هر دو 109 گله شدند.

سایت «SQUAWKA FOOTBALL» نوشت: تنها دو بازیکن هستند که در دنیا 109 گل به همراه تیم های ملی خود به ثمر رساندند. علی دایی از ایران و کریستیانو رونالدو از پرتغال.

سایت«433» نوشت: کریستیانو رونالدو تنها نیاز به یک گل دارد تا رکورد علی دایی اسطوره فوتبال ایران در آقای گلی فوتبال جهان را با 109 گل بشکند.

گری لینکر مجری مشهور انگلیسی نوشت: رونالدو دوباره پنالتی زد و به رکورد 109 گل علی دایی آقای گل فوتبال جهان برسد. او بیش از همه کارشناسان فوتبال در استودیوی ما (لمپارد، فردیناند و شیرر) در مسابقات بین المللی گلزنی کرده است.

توئیتر باشگاه یوونتوس در این زمینه نوشت: کریستیانو رونالدو با 2 گل مقابل فرانسه به رکورد 109 بهترین گلزن رده های ملی تاریخ یعنی علی دایی رسید.

رونالدو فوق ستاره پرتغالی اکنون به یک گل نیاز دارد تا بتواند رکورد تاریخی علی دایی اسطوره فوتبال ایران بعد از 15 سال بشکند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین