کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نتانیاهو پس از برکناری از قدرت چه امکاناتی را از دست می‌دهد؟

باشگاه خبرنگاران جوان , 23 خرداد 1400 ساعت 14:51

حزب الله:منابع صهیونیستی اعلام کردند نخست‌وزیر این رژیم پس از برکناری از مقام خود، امکانات بسیاری را از دست خواهد داد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «بنیامین نتانیاهو»، نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی قرار است امروز بعد از ۱۲ سال از منصب نخست‌وزیری عزل شود، به همین دلیل روزنامه عبری زبان «هاآرتص» در گزارشی اعلام کرد نتانیاهو بعد از کنار رفتن از این منصب امکانات رفاهی زیادی را از دست خواهد داد.
هاآرتص در این گزارش نوشت: بنیامین نتانیاهو و خانواده اش مجبورند محل اقامتشلن در بیت المقدس را ترک کنند و فقط اجازه دارند اتومبیل و محافظان را با خود به همراه ببرند.
مشاور حقوقی دفتر نتانیاهو اعلام کرد که به محض سوگند خوردن کابینه جدید رژیم صهیونیستی، بودجه هزینه‌ها و مخارج خانواده نتانیاهو در مقر رسمی نخست‌وزیری در قدس اشغالی و در منزل شخصی آن‌ها در قیصریه متوقف خواهد شد.
این روزنامه در ادامه از توقف ارائه خدمات رفاهی به نتانیاهو و خانواده‌اش خبر داد و افزود: تمامی هزینه‌ها برای مهمانی گرفتن، خرید محصولات از فروشگاه‌های مواد غذایی، هزینه‌های مربوط به لباسشویی، آرایشگاه و خدمات نظافتچی‌ها، آشپز‌ها و ... قطع خواهد شد.
رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند: تاریخ دقیقی برای خروج خانواده نتانیاهو از محل اقامت رسمیشان در بیت المقدس تعیین نشده است و قرار بر این است که این موضوع در توافق با «نفتالی بنت» نخست وزیر جدید، حل و فصل شود.
نتانیاهو پس از  ۱۲ سال نخست وزیری، که یکی از طولانی‌ترین دوره‌های نخست وزیری در جهان است، از مقام خود برکنار و نفتالی بنت و یائیر لاپید بطور مشترک و به صورت دوره‌ای به جای او نخست‌وزیر خواهند شد.


کد مطلب: 255854

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/255854/نتانیاهو-برکناری-قدرت-امکاناتی-دست-می-دهد

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com