تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس جمهور روسیه دیدار با رئیس جمهور آمریکا را در صورت مهیا بودن ساز و کار یک تعامل سازنده و حرفه‌ای از سوی دو طرف، مفید عنوان کرد.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۸۵۲
پوتین: در صورت وجود یک رویکرد حرفه‌ای، دیدار با بایدن مفید خواهد بود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، رئیس جمهور روسیه گفت دیدار با بایدن بی‌فایده نخواهد بود اگر، مسکو و واشنگتن ساز‌‌ و‎‌کارهای یک تعامل سازنده را تنظیم کنند. من خودم را با هیچ چیز فریب نمی‌دهم. این یک رویکرد حرفه‌ای است.
ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در مصاحبه‌ای اعلام کرد: قبل از برگزاری هرگونه رویدادی بین مقامات دو کشور و در سطح بالا، دو طرف سعی می‌کنند تا برای ایجاد یک فضای مناسب به منظور همکاری دو جانبه از برخی شعارهای منفی اجتناب کنند. من تاکنون شاهد این تلاش از سوی طرف مقابل خود نبوده ام.
پوتین اشاره کرد: طیف وسیعی از موضوعات جهانی وجود دارد که مسکو و واشنگتن باید روی آن‌ها همکاری کنند و برقراری یک رابطه مستقیم از سوی دو طرف برای این کار لازم است.
او افزود: در صورت برگزاری این نشست، درگیری‌های منطقه‌ای، امنیت جهانی و مسائل زیست محیطی در دستور کار این نشست خواهد بود.
 اوایل این هفته، کاخ سفید از تصمیم بایدن برای برگزاری یک کنفرانس مطبوعاتی جداگانه خبر داد. بر اساس گزارش‌های مختلف، بایدن قصد دارد تا پیام محکمی را به پوتین برساند، واشنگتن تأیید کرده  که رئیس جمهور آمریکا در این دیدار از طرح موضوعات سنگین و غیر دوستانه  بین دو کشور هراسی ندارد.
قرار است دیدار ولادیمیر پوتین و جو بایدن روسای جمهور روسیه و آمریکا روز چهارشنبه در محل ویلای لا گرانژ شهر ژنو سوئیس تحت تدابیر شدید امنیتی و حفاظتی و با حضور نزدیک به دو هزار نفر از ماموران پلیس و نیرو‌های ارتش سوئیس برگزار شود.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین