تاریخ انتشاريکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
plusresetminus
حزب الله: پیشکسوت فوتبال معتقد است که بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران سطح کیفی بالایی دارند و می توانند مقابل عراق به پیروزی برسند.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۸۰۹
قاسم‌پور: تجربه لژیونرها به تیم ملی کمک می‌کند/عراق خلاق‌تر از بحرین است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ابراهیم قاسم پور پیشکسوت فوتبال درباره شرایط تیم ملی فوتبال برای صعود به جام جهانی اظهار کرد: بازی خوبی را از بازیکنان تیم ملی مخصوصاً در بازی با بحرین شاهد بودیم البته ما قوی ترین تیم گروه هستیم. در دور رفت به دلیل مشکلاتی که وجود داشت نتوانستیم نتایج خوبی کسب کنیم اما باید قبول کنیم که فوتبال ما قوی تر از تیم های گروهمان است. ما انتظار داریم از این گروه صعود کنیم. مرحله بعد سخت است و باید ببینیم تیم آن جا چه عملکردی دارد. ما ادعا داریم که بهترین تیم آسیا هستیم پس باید تیم های هم گروهمان را ببریم.
او درباره تغییرات احتمالی ترکیب تیم ملی ملی برای بازی مقابل عراق گفت: فکر نمی کنم ترکیب تیم‌ نسبت به بازی با بحرین تغییر چندانی داشته باشد چون ما ترکیب اصلی را شناخته ایم و در بازی حساسی که نیاز به برد داریم نمی توان تغییر چندانی در این ترکیب داد. ممکن است به دلیل مسائلی مثل مصدومیت یا بر اساس تغییرات ترکیب عراق، ما هم تغییراتی را داشته باشیم اما به طور کلی نمی شود تغییر چندانی در ترکیب اصلی ایجاد کرد. اصول هم این است که در ترکیب اصلی تغییر زیادی ندهیم. 
قاسم پور درباره تیم ملی عراق اظهار کرد: ما همیشه در بازی با تیم هایی که فیزیکی بازی می کنند دچار مشکل بوده ایم. عراق نسبت به بحرین از لحاظ خلاقیت بالاتر است و سازمان یافته تر بازی می کند. شرایط عراق مثل گذشته نیست و فکر می کنم اگر مشکلات پیش بینی نشده اتفاق نیفتد، می توانیم عراق را شکست دهیم. بازیکنان ما از نظر فنی بالاتر هستند و می توانیم عراق را شکست دهیم.
پیشکسوت فوتبال با اشاره به سطح بالای لژیونر های ایران تصریح کرد: بازیکنان لژیونر می توانند تاثیر زیادی روی سایر بازیکنان داشته باشند. در بازی با بحرین دیدیم که بازیکنان با تجربه و لژیونر ما توانستند از نظر روحی، روانی و تجربه به تیم کمک زیادی بکنند. طارمی در عمق دفاع حریف عملکرد خوبی دارد، همینطور سردار آزمون از پاس ها به خوبی استفاده می کند. این تجربه ها که بازیکنان لژیونر در لیگ های خارجی به دست آورده اند می تواند به تیم ملی کمک کند.
او درباره شانس صعود ایران به جام جهانی گفت: زمان ما یک تیم از آسیا و اقیانوسیه به جام جهانی راه پیدا می کرد اما حالا چهار تیم و یک تیم به صورت پلی آف به جام جهانی می روند. وقتی می گوییم که جزو تیم های رده اول آسیا هستیم انتظار داریم که هر چهار سال به جام جهانی صعود کنیم. درست است که تیم های دیگر هزینه و سرمایه گذاری می کنند و دانش و امکاناتشان را به روز می کنند اما ما از نظر جمعیت، هوش و خلاقیت در آسیا و دنیا برتریم پس انتظار بی جایی نیست که بخواهیم هر چهار سال به جام جهانی صعود کنیم. کارمان سخت است اما من شانس ایران را برای صعود به جام جهانی بالا می‌دانم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین