تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
plusresetminus
حزب الله:سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت:می‌خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که دیدار با بحرین را فراموش کنند.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۶۴۰
کامبوج قابل احترام است و آنها را دستکم نمی‌گیریم/ بازیکنان تیم ملی به بازی با عراق توجه نداشته باشند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،دراگان اسکوچیچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل کامبوج اظهار داشت:دوست دارم رضایت خودم را از بازی مقابل بحرین اعلام کنم، بازی خیلی خوبی انجام دادیم و در حالی که فشار روانی زیادی روی تیم ما بود نتیجه خوبی گرفتیم اما می‌خواهم از بازیکنانم تقاضا کنم که آن مسابقه را فراموش کنند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرد: در فوتبال ما کاری به اتفاقاتی که در گذشته رخ داده نداریم.ما نمی‌خواهیم تیم کامبوج را دست کم بگیریم و برای آنها احترام قائل هستیم. وقتی بازی های آنها را تماشا می‌کنم متوجه شده‌ام عملکرد آنها خیلی بهتر از نتایج آنها است. از بازیکنان تیمم می‌خواهم که تمرکز زیادی برای این بازی داشته باشند و جدیت خود را حفظ کنند. ما آمده‌ایم که کامبوج را شکست بدهیم و برای حریفمان احترام زیادی قائل هستیم.
اسکوچیچ در خصوص روند آماده سازی تیم ملی فوتبال گفت: ما اردوی خیلی خوبی داشتیم و در این مدت تمرینات منظمی داشتیم. بازیکنان ما بازیکنان خوب و با کیفیتی هستند و سعی می‌کنیم به بهترین شکل برای ایران نمایندگی کنیم. مهم نیست مقابل چه تیمی بازی می‌کنیم و همیشه با توان صد‌در‌صدی به میدان خواهیم رفت.
وی در پاسخ به این سوال که بازی با کامبوج در جدول برای تیم ملی ایران چقدر موثر است عنوان کرد: ما برای این به اینجا آمده‌ایم که تمام امتیازات بازی‌ها را جمع کنیم و کاری به اتفاقات و اما و اگرها و اینکه چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد نداریم. کادر فنی و مجموعه تیم ملی باید روی بازی با کامبوج تمرکز کنند و از آنها می‌خواهم به بازی با عراق فکر نکنند و به اما و اگرها توجهی نداشته باشند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین