تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۴
plusresetminus
حزب الله:رئیس هیئت فوتبال استان البرز در خصوص حواشی تیم فوتبال گل ریحان و گمانه‌زنی‌هایی در خصوص تأثیر شرط‌بندی و تبانی بر نتایج این تیم در بازی‌های گذشته، گفت: هنوز سند و مدرکی در خصوص اینکه زد و بندی صورت گرفته و یا مبالغی رد و بدل شده باشد به دست ما نرسیده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۵۹۳
ابهامات تبانی و شرط‌بندی در لیگ دسته اول فوتبال/ماجرای گل ریحان به کجا رسید؟
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،منصور بیک وردی در خصوص بحث شرط بندی و تبانی در لیگ دسته اول فوتبال کشور و موضوع گل ریحان در این قضیه، گفت: حرف و حدیث‌هایی که در این خصوص وجود دارد را شنیده‌ایم اما چیزی به صورت مستند اعم از پرداخت پول یا زد و بند به دست ما به عنوان متولی نرسیده است.
وی ادامه داد: باید اسنادی در این خصوص وجود داشته باشد تا ما بتوانیم آن را پیگیری کنیم ولی تاکنون هیچ سند و مدرکی ارائه نشده است.
این مسئول خاطرنشان کرد: آقای رضایی به عنوان مدیرعامل تیم صحبت‌هایی در خصوص اینکه در زمان مربیان قبلی کارهایی انجام شده داشتند اما سندی به ما ارائه نشد. آقای شافعی سرمربی کنونی تیم هم مصاحبه‌هایی در خصوص اینکه در تیم گل ریحان هم شرط‌بندی و هم بازیکن پولی وجود دارد داشتند.
وی ادامه داد: ما به عنوان متولی باید مدارک و مستنداتی در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم موضوع را پیگیری کنیم بر این اساس هر زمان که مدارک و مستندات به دست ما برسد سریعاً موضوع را دنبال خواهیم کرد. از همین تریبون هم اعلام می‌کنم هر کسی که در این مدت با این موضوع برخورد کرده و در ارتباط با باشگاه گل ریحان کسی از او درخواست خارج از چارچوب داشته گزارش دهد تا ما به صورت محرمانه موضوع را پیگیری و نتیجه آن را از طریق رسانه‌ها اعلام کنیم.
رئیس هیئت فوتبال البرز در پاسخ به اینکه آیا بررسی فیلم بازی‌های گذشته هم می‌تواند به عنوان سند و مدرک تلقی شود، گفت: این موضوع در اختیار کمیته اخلاق و انضباطی است و در صورت درخواست ما می‌توانیم نظر کارشناسی بدهیم.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین