تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۲
plusresetminus
حزب الله: با حضور مهدی فخیم‌زاده و محمد صادقی در تلویزیون، «خواب و بیدار» سوژه این هفته برنامه «۱۴ اینچ» شده است.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۵۶۲
خاطرات «ناتاشا» و «اصغر کپک» از زبان مهدی فخیم زاده
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،برنامه تلویزیونی «۱۴ اینچ» به‌تهیه‌کنندگی فرزام محبی و اجرای امین زندگانی مجری،  این هفته گفت‌وگویی با بازیگر و کارگردان مجموعه تلویزیونی «خواب و بیدار» مهدی فخیم‌زاده و محمد صادقی را به روی آنتن شبکه آی فیلم می برد.
فخیم‌زاده «خواب و بیدار» را در سال ۱۳۸۰ ساخت. این سریال در سال ۱۳۸۱ از شبکه یک سیما پخش شد و مخاطبان فراوانی را با خود همراه کرد.
در این سریال، ناتاشا با بازی رویا نونهالی که یک خلافکار حرفه‌ای است، پس از سال‌ها به ایران برمی‌گردد. او با عبدالله که یک خلافکار سابقه‌دار بوده و مدت زیادی است که خلاف را کنار گذاشته، شروع به سرقت مسلحانه می‌کنند. پس از مدتی پسر عبدالله دستگیر می‌شود و دامادش نیز در سرقتی مسلحانه، توسط پلیس زخمی می‌شود. تا اینکه...
مهدی فخیم‌زاده در نقش اصغر کپک، رؤیا نونهالی در نقش ناتاشا، دانیال حکیمی، محمد صادقی، لادن طباطبایی، حبیب دهقان‌نسب، کامران تفتی، اردشیر تفتی، حسین فلاح، متین عزیزپور، لیلا برخورداری، ثریا حلی، اکبر قدمی، میرمحمد تجدد و انوشیروان فاطمی در این سریال پلیسی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
محمد صادقی که در «خواب و بیدار» نقش سروان مرتضی حسینی را ایفا کرده، در این برنامه، از خاطرات و حواشی نقشش در این سریال می‌گوید.
این برنامه تلویزیونی هر هفته میزبان بازیگران و عوامل سریال‌های خاطره‌انگیز تلویزیون است که جمعه شب‌ها ساعت ۲۳:۰۰ روی آنتن می‌رود. تکرار این برنامه شنبه ساعت‌های ۰۷:۰۰ و ۱۹:۰۰ پخش می شود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین