تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۸
plusresetminus
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج:

پسماندهای خشک خود را در «بهروب» بفروشید

حزب الله:سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج با اشاره به طراحی اپلیکیشن بهروب، گفت: شهروندان با ثبت درخواست، پسماندهای خشک خود را به مامور بهروب تحویل داده و به ازای آن وجه و امتیاز دریافت کنند.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۵۰۶
پسماندهای خشک خود را در «بهروب» بفروشید
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد مسیبی  با اشاره به اینکه روزانه حدود ۸۵۰ تن زباله در شهر کرج تولید می شود که بخشی از آنها پسماند خشک است، اظهار کرد: با توجه به سبک زندگی امروزی، کاهش تولید پسماند تا حدود زیادی ناممکن است، بنابراین بکارگیری راهکارهای موثر و ساده برای تفکیک  پسماندهای خشک و قابل بازیافت موجب کاهش چشمگیر هزینه های مدیریت اجرایی پسماند همچنین  حفاظت از محیط زیست می شود.
وی با اشاره به طراحی اپیلیکیشن «بهروب» با هدف ترویج فرهنگ تفکیک پسماندها از مبدا، به نحوه کار با این اپیلیکیشن نیز اشاره کرد و گفت: شهروندان با نصب این برنامه می توانند با ثبت درخواست، پسماندهای خشک خود را به مامور بهروب تحویل داده و به ازای آن وجه و امتیاز دریافت کنند.
سرپرست سازمان مدیریت پسماند شهرداری کرج اضافه کرد: برای آشنایی بیشتر شهروندان با اپلیکیشن بهروب، آموزش های شهروندی مدون در دستور کار قرار گرفته و به دنبال آن شاهد تقویت سامانه نوین جمع آوری پسماندهای خشک هستیم.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین