تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۷
plusresetminus
حزب الله: باشگاه پرسپولیس اگر نتواند در مهلت تعیین شده مطالبات سرمربی پیشین آرژانتینی خود را بپردازد، با مجازات‌های کمیته انضباطی فیفا روبه‌رو می‌شود.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۴۷۹
سرانجام پرونده کالدرون چه می‌شود؟ /بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات شاید ۳ ماه دیگر!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، پس از بررسی اعتراض پرسپولیس به حکم کمیته وضعیت فیفا درباره پرونده گابریل کالدرون در دادگاه عالی ورزش، چند روز قبل CAS رسما اعتراض پرسپولیس را رد کرد که این به معنی این است که رای اولیه صادر شده توسط کمیته وضعیت فیفا لازم‌الاجرا است. حالا پرسپولیس تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۱ (۹ تیر ۱۴۰۰)  فرصت دارد تا طلب ۵۸۰ هزار دلاری کالدرون را به علاوه ۵ درصد سود سالانه بپردازد.
البته پرسپولیسی‌ها در پرونده دستیار مربی آرژانتینی یعنی خواکین هم محکوم به پرداخت ۹۵ هزار دلار تا تاریخ ۲ جولای ۲۰۲۱ (۱۱ تیر ۱۴۰۰) شدند که باید این طلب هم پرداخت شود، اما اگر این مبالغ پرداخت نشود چه تبعاتی در انتظار پرسپولیس است؟
براساس قوانین، وقتی CAS رای نهایی را صادر می‌کند، ۳۰ روز فرصت وجود دارد تا طلب شاکی پرداخت شود. بعد از آن، اگر طلب پرداخت نشد، طبکار باید به کمیته انضباطی فیفا مراجعه کند و اعلام کند که رای صادر شده، اجرا نشده است. در این گونه موارد، معمولا کمیته انضباطی فیفا ابتدا فرصت ۳۰ روزه اولیه تعیین می‌کند و اخطار نهایی را می‌دهد و بعد از آن، باشگاه را مبلغی جریمه و فرصت ۳۰ روزه دوم را می‌دهد که اگر در این فرصت پول پرداخت نشود، مجازات بعدی بسته شدن پنچره نقل‌ و انتقالات خواهد بود.
بر اساس قوانین جدید، در صورت بسته شدن پنجره نقل‌ و انتقالات به خاطر پرونده‌های مالی، باشگاه خاطی بلافاصله بعد از پرداخت و تسویه بدهی خود، می‌تواند درخواست باز شدن پنجره نقل‌ و انتقالاتی خود را بدهد.
بر همین اساس، اگر پرسپولیس تا ۱۱ تیر بدهی خود را پرداخت نکند، تا حدود سه ماه بعد فرصت دارد تا با پرداخت بدهی خود به کالدرون و دستیارش از بسته شدن پنجره نقل‌ و انتقالاتی در امان باشد.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین