تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۰
plusresetminus
حزب الله:فرماندار مرکز حوزه انتخابیه شهرستان کرج گفت: تبلیغات قانونی نامزدهای انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از بیستم خردادماه آغاز می‌شود و هر گونه تبلیغات قبل از این تاریخ به عنوان تبلیغ زودهنگام تلقی شده و تخلف است.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۴۵۵
تبلیغات قانونی نامزدهای شورای شهر و روستا از ۲۰ خرداد آغاز می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،غفور قاسم پور پس از اعلام اسامی نامزدهای انتخابات  اسلامی شهر و روستا تبلیغات زودهنگام نامزدها را خلاف قانون اعلام کرد و با اشاره به وضعیت تولید محتوا در فضای مجازی و تبلیغات پیش از موعد خاطرنشان کرد: آغاز زمان تبلیغات و رقابت نامزدهای متقاضی ورود به پارلمان شهری از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه ۲۰ خردادماه خواهد بود اما شمار قابل توجهی بدون توجه به این مهم تبلیغات خود را صفحات شخصی و فضای مجازی آغاز نموده اند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: طبق قانون تمامی فعالیت‌های نامزدها رصد می‌شود و تبلیغات زودهنگام در این رابطه نیز تخلف محسوب شده و برابر قوانین پیگیری خواهد شد.
فرماندار کرج در ادامه از برگزاری نشست‌های توجیهی با نامزدها پیرامون اجرای قانونی فرایند تبلیغات و رعایت موازین تعریف شده خبر داد و گفت: پیش از زمان شروع تبلیغات، این جلسات در شهرهای اقماری کرج برگزار می‌شود.   
قاسم پور افزود: دستور العمل و بایدها و نبایدهای تبلیغاتی به انضمام شیوه نامه های بهداشتی در این جلسات برای نامزدهای شورای شهر در شهرهای کرج تشریح و تبیین خواهد شد.
تبلیغات نامزدهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا به مدت یک هفته خواهد بود و ۲۶ خردادماه نیز پایان زمان قانونی آن خواهد یافت.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین