تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۷
plusresetminus
حزب الله:رئیس ستاد انتخابات استان تهران از انصراف ۲۲ داوطلب و تقاضای انتقال ۸ داوطلب میاندوره ای مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۴۲۰
انصراف ۲۲ داوطلب و تقاضای انتقال ۸ داوطلب میاندوره ای مجلس از حوزه تهران
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، شکرالله حسن بیگی در مورد انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی در تهران اظهار کرد: برای انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی به سبب فوت مرحوم فاطمه رهبر به علت بیماری کرونا یک کرسی خالی داریم؛ از اینرو در ۲۸ خردادماه انتخابات میاندوره‌ای مجلس در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برگزار می‌شود.
وی ادامه داد: برای این یک کرسی ۵۹۷ نفر ثبت نام کرده بودند که ۵۶۰ نفر توسط هیات اجرایی تایید صلاحیت شدند و ۲۲ نفر هم صلاحیت آنها تایید نشد.
رئیس ستاد انتخابات استان تهران عنوان کرد: در مرحله بعد پرونده ها به هیئت نظارت تحویل داده شد که هیئت نظارت نیز ۱۸۹ نفر را تایید کردند و ۲۵۸ نفر رد صلاحیت شدند و ۱۱۳ نفر هم صلاحیتشان احراز نشد.
حسن بیگی سپس گفت: در فاصله بررسی در هیئت اجرایی تا هیئت نظارت ۲۲ نفر انصراف دادند و ۸ نفر نیز از این حوزه انتخابیه تقاضای انتقال به حوزه‌های دیگر را داشتند.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین