تاریخ انتشارسه شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
plusresetminus
حزب الله: کاپیتان دوم تیم ملی والیبال درباره تحول ایجاد شده در میان ملی پوشان گفت: الکنو باور توانستن را در تیم تزریق کرد و هر یک از بازیکنان ایمان دارند توان شکست تیم‌های بزرگ وجود دارد.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۴۱۵
«الکنو» باور توانستن را به تیم تزریق کرد/ بازی‌های سخت در پیش است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مرحله مقدماتی سومین دوره رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به میزبانی ایتالیا در حال پیگیری است. تیم ملی والیبال ایران در پایان هفته دوم مسابقات با کسب چهار پیروزی و ۱۲ امتیاز در رده ششم جدول رده بندی قرار دارد. تیم ملی روز چهارشنبه در نخستین بازی هفته سوم از ساعت ۲۰:۳۰ مقابل آمریکا صف آرایی خواهد کرد.
بازی با ژاپن و روسیه متقاوت‌تر بود
میلاد عبادی پور ملی پوش والیبال ایران  درباره نتایج تیم ملی در دو هفته ابتدایی رقابت‌های لیگ ملت‌ها، گفت: پس از بازی با بلغارستان و پایان هفته دوم عملکردمان را بررسی کردیم. می‌توانستیم مقابل برخی از تیم‌ها مانند ژاپن و روسیه عملکرد بهتری داشته باشیم اما به هر حال دو سال از مسابقات دور بوده‌ایم و همیشه در شروع رقابت‌ها نیز برای رسیدن به هماهنگی زمان بیشتری لازم است. همین شرایط در بازی مقابل ژاپن و روسیه را سخت‌تر و متفاوت‌تر کرد.
بازی‌های سخت در پیش است
ملی پوش والیبال ایران ادامه داد: بازی‌های سخت تیم ملی از هفته سوم به بعد شروع خواهد شد. بازی مقابل تیم‌هایی مانند آمریکا، صربستان، برزیل و غیره. قطعاً با ذهنیت آماده‌تری مقابل این حریفان ظاهر خواهیم شد اما این را فراموش نکنید که لیگ ملت‌ها تورنمنتی برای آماده سازی تیم پیش از حضور در بازی‌های المپیک است. کسب مقام مهم است اما هدف اصلی تمام تیم‌ها المپیک می‌باشد. امیدوارم اتفاقات خوبی برای تیم ملی رقم بخورد.
«الکنو» باور توانستن را به تیم تزریق کرد/ بازی‌های سخت در پیش است
بازیکنان جوان استعداد هستند
عبادی پور درباره حضور بازیکنان جوان در تیم ملی اظهار داشت: نباید از این غافل شویم که جوانانی در تیم حضور دارند که هر یک استعداد هستند و یک تنه می‌توانند کارهای خارق العاده برای تیم ملی انجام دهند همانطور که در تیم‌های باشگاهی ح. ئ این کار را نشان دادند. باید قدر این بازیکنان را دانست. البته آنها نیاز به زمان و تجربه بیشتری دارند و نمی‌توان یک شبه از آنها انتظارات زیادی داشته باشیم.
برای خوشحالی مردم تلاش می‌کنیم
وی درباره تأثیرات بازی‌های تیم ملی و جذب طرفداران بیشتر از سوی مردم خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم که در بین مشکلاتی که مردم با آن دست به گریبان هستند کمی فکر آنان را آزادتر و خوشحال‌تر کرده ایم. این موضوع باعث خوشحالی و افتخار تک تک بازیکنان است که جزئی از تیم ملی هستند. امیدوارم در آینده باعث خوشحالی بیشتر مردم ایران شویم تا جایی که توان داریم خواهیم گذاشت تا بتوانیم با توکل به خدا، روزهای بهتری را برای مردم بسازیم.
«الکنو» باور توانستن را به تیم تزریق کرد
عبادی پور درباره نقش الکنو سرمربی تیم ملی والیبال، گفت: الکنو تنها چیزی که به تیم تزریق کرد، باور توانستن است. هر یک از بازیکنان به این باور رسیده اند که توانایی شکست تیم‌های بزرگ را دارند. شاید نتیجه را واگذار کنیم اما بازی را از پیش باخته نمی‌دانیم و شانس و امید پیروزی در تفکرمان وجود دارد. این باور را مدیون الکنو هستیم. این هدیه بزرگی است که او به تیم ملی داد. تمام بازیکنان تیم ملی ایمان دارند اگر مشکلی در روند بازی ایجاد شود، چه آنهایی که بیرون و چه آنهایی که در داخل زمین هستند، هر کدام یک تنه می‌توانند بازی را تغییر دهند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین