کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

درهای پارک ایران کوچک به روی گردشگران باز است

پایگاه خبری کرج امروز , 18 خرداد 1400 ساعت 9:54

حزب الله:
رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: پارک ۱۰ هکتاری شهید ایرانی در حصارک و پارک بین فازی مهر شهر در نیمه اول تیرماه افتتاح می‌شود.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،پیمان بضاعتی پور  با اشاره به اینکه درهای پارک ایران کوچک به روی بازدیدکنندگان باز است، اظهار کرد: امکان بازدید عمومی از این مجموعه برای همه علاقه مندان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ایجاد شده است.
وی ادامه داد: بازدید از این پارک تا پایان خرداد ماه رایگان است ولی از ابتدای تیرماه، از گردشگران مبلغی به عنوان ورودی گرفته می شود.
وی با بیان اینکه اوایل ماه آینده نیز دو پارک دیگر به بهره برداری می رسد، توضیح داد: پارک ۱۰ هکتاری شهید ایرانی در حصارک و پارک بین فازی مهر شهر در نیمه اول تیرماه افتتاح می‌شود.
این مسئول اضافه کرد: علاوه براین، سومین تصفیه خانه محلی کرج هم با هدف تامین آب خام پایدار فضای سبز، حذف آب شرب و برداشت از سفره‌های زیرزمینی در تیرماه به بهره برداری می رسد.
وی اضافه کرد: تصفیه خانه محله دولت آباد سومین تصفیه خانه کرج است و پیش از این دو تصفیه خانه نیز در منطقه مهرویلا و حصارک به بهره برداری رسیده است.
شهردار کرج اضافه کرد: عملیات احداث این تصفیه خانه با ظرفیت ۱۰۰۰ متر مکعب در محله دولت‌آباد کرج رو به پایان است.


کد مطلب: 255397

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/255397/درهای-پارک-ایران-کوچک-روی-گردشگران-باز

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com