تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۱
plusresetminus
حزب الله: دادستان تهران گفت : با دستور ریاست قوه قضائیه در مرحله بازپرسی بخشی از مطالبات مالباختگان به ارزش مالی ۶۰ میلیارد تومان را از محل اموال توقیفی متهم پرونده پرداخت کردیم.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۳۶۸
بخشی از مطالبات مالباختگان پرونده سکه ثامن پرداخت شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی القاصی دادستان تهران در جلسه شورای عالی قضائی در پاسخ به تذکر رئیس دستگاه قضا درباره اجرای حکم پرونده سکه ثامن که در جریان سفر روز گذشته آیت ‎الله رئیسی به اسلامشهر از سوی جمعی از مردم این منطقه مطرح شد، اظهار داشت: این پرونده شکات زیادی دارد و با دستور ریاست قوه قضائیه و استیذان در مرحله بازپرسی بخشی از مطالبات مالباختگان به ارزش مالی ۶۰ میلیارد تومان را از محل اموال توقیفی متهم پرونده پرداخت کردیم.
وی افزود: با صدور رأی قطعی پرونده، محکوم اصلی در زندان به سر می‌برد و همسر او هم به لحاظ ایفای نقش در پرونده راهی زندان شد و تعدادی از املاک و خودروی توقیفی از آنها که قریب ۲۰ میلیارد تومان است به فروش رسید که در حال تدارک پرداخت وجوه حاصله به شکات هستیم.
القاصی همچنین این خبر خوش را به مالباختگان پرونده مذکور داد که «اخیراً املاکی از محکوم این پرونده در یکی از شهرستان‌ها شناسایی شده که شامل ۱۹۰ واحد ملکی است و قرار است تا هفته آینده حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از مطالبات مالباختگان پرداخت می‌شود.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین