تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲
plusresetminus
حزب الله:مینی سریال «ممکن است نابودت کنم» در مراسم اهدای جوایز بفتای تلویزیونی که شب پیش برگزار شد با ۲ جایزه مهم به خانه رفت.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۳۲۴
برندگان بفتای تلویزیونی معرفی شدند/ «تاج» بی‌نصیب ماند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، «ممکن است نابودت کنم» ساخته مایکلا کول ۲ جایزه بفتای تلویزیونی را که شب پیش به برندگان اهدا شد از آن خود کرد.
این مینی سریال که ساخته بی‌بی‌سی/ اچ‌بی‌او است جایزه بهترین مینی‌سریال را از آن خود و جایزه بهترین بازیگر زن را نیز نصیب مایکلا کول کرد.
در اهدای جوایز بفتای تلویزیونی «کرفت» که در ماه می اهدا شده بود «ممکن است نابودت کنم» همه جوایز کلیدی شامل بهترین کارگردانی، داستان، تدوین، نویسندگی فیلمنامه و سریال درام را از آن خود کرده بود.
در مراسم اهدای جوایز بفتای تلویزیونی پل مسکال برای بازی در «مردم معمولی» جایزه بهترین بازیگر مرد را برد و در بخش سریال درام هم «مرا هم نجات بده» لنی جیمز به عنوان برنده شناخته شد.
در مراسم دیشب «تبر کوچک» ساخته استیو مک‌کویین محصول مشترک بی‌بی‌سی/ آمازون ۵ جایزه بفتا برد که شامل گریم و آرایش مو، طراحی لباس، طراحی تولید، عکاسی و نورپردازی و داستان بود.
در همین حال مالاچی کربی جایزه بهترین بازیگر مرد نقش مکمل را برای «تبر کوچک» از آن خود کرد و جایزه بهترین بازیگر زن مکمل هم به راکی آیولا برای «آنتونی» رسید.
جایزه بهترین کمدی هم به «درون شماره ۹» رسید.
در جوایز این دوره «تاج» نتفلیکس دست‌خالی ماند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین