کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دعوت برای حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات

پایگاه خبری کرج امروز , 17 خرداد 1400 ساعت 11:27

حزب الله:سرپرست منطقه ۴ شهرداری کرج با صدور پیامی از شهروندان برای حضور پرشور و گسترده درانتخابات و تجدید میثاق با آرمان‌های امام خمینی (ره) و نظام مقدس جمهوری دعوت به عمل آورد.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد یساولی با اشاره به اهمیت حضور پر شور در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورای اسلامی شهر که بیست و هشتم خردادماه برگزار می‌شود، گفت: در این روز سرنوشت ساز مردم ایران اسلامی برای شرکت در انتخابات پای صندوق‌های رای خواهند رفت، و با حضور پرشور و مثال ‌زدنی خود در چهل و دومین سال بهار انقلاب اسلامی برگ زرین دیگری را در کارنامه نظام مقدس اسلامی به ثبت خواهند رساند.
وی افزود: شهروندان ولایتمدار، بابصیرت و همیشه در صحنه بار دیگر با انتخابی آگاهانه سکان هدایت کشور و به تبع شهر را به دست صالحان و نیکان می ‌سپارند، و در این مسیر با انتخاب افراد اصلح در تعیین سرنوشت خود همانند همیشه به صورت پرشور مشارکت خواهند داشت.
مدیر منطقه ۴ گفت: بدینوسیله از تمامی مردم آگاه، فهیم و همیشه در صحنه شهر کرج دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور خود در انتخابات تجدید میثاقی با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی، مقام معظم رهبری و شهدای گرانقدر انقلاب داشته باشند، تا تجلی همدلی مردم این سرزمین عینیتی دوباره یابد.


کد مطلب: 255319

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/255319/دعوت-حضور-پرشور-گسترده-مردم-انتخابات

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com