کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

هیچ خللی در واکسیناسیون کرونا در البرز ایجاد نشده است

پایگاه خبری کرج امروز , 17 خرداد 1400 ساعت 11:25

حزب الله:سخنگوی ستاد کرونای دانشگاه علوم پزشکی البرز گفت: با پیش بینی صورت گرفته دوز دوم واکسن کرونا طبق زمان بندی مشخص تزریق خواهد شد و مشکلی پیش نمی‌آید.


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهرداد بابایی در پاسخ به اینکه آیا روند واکسیناسیون گروه‌های هدف در مقابل ویروس کرونا در البرز متوقف شده، اظهار کرد: خوشبختانه با تمهیدات صورت گرفته هیچ خللی در فرایند تزریق واکسن کرونا در استان ایجاد نشده و در حال حاضر واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در حال انجام است.
وی ادامه داد: با پیش بینی صورت گرفته دوز دوم واکسن کرونا هم طبق زمان بندی مشخص تزریق خواهد شد و مشکلی پیش نمی‌آید.
وی توضیح داد: البته واکسن کرونا تنها به افراد بومی استان یعنی کسانی که از طریق کد ملی و آدرس ثبت شده در پرونده الکترونیک پزشکی، محرز است که ساکن البرز هستند تزریق می‌شود و امکان تزریق واکسن به مسافران و مهمانان وجود ندارد.
این مسئول در ادامه با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۱ نفر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا جان خود را از دست داده اند، ۷۷ نفر بستری جدید داشتیم و ۷۴ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شدند.
بابایی ادامه داد: طی ۲۴ ساعت گذشته حدود هزار و ۱۵۰ نفر هم به صورت سرپایی به مراکز درمانی و بهداشتی استان مراجعه کرده‌اند.


کد مطلب: 255317

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/255317/هیچ-خللی-واکسیناسیون-کرونا-البرز-ایجاد-نشده

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com