تاریخ انتشارشنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۶
plusresetminus
سخنگوی پنتاگون در اظهاراتی از عزم جدی سران آمریکا برای ادامه حمایت‌های نظامی از رژیم اشغالگر و تسلیح آن برای مقابله احتمالی با نوارغزه خبر داد.
۰
کد مطلب : ۲۵۵۲۷۱
تأکید رئیس‌جمهور و وزیر دفاع آمریکا بر ادامه حمایت‌ها از تل آویو
 «جان کربی» سخنگوی رسمی پنتاگون طی از عزم جدی سران ایالات متحده آمریکا برای ادامه حمایت‌های نظامی از رژیم صهیونیستی و تسلیح دوباره زرادخانه‌های این رژیم که در جنگ اخیر علیه نوار غزه به طور گسترده‌ای به کار گرفته شد، خبر داد.
جان کربی با طرح ادعای همیشگی آمریکا درباره مشکوک بودن فعالیت کشتی‌های تجاری و نفتکش‌های ایرانی در انتقال سلاح به ونزوئلا تصریح کرد که وزیر دفاع آمریکا همسو با «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور نسبت به ادامه حمایت‌ها از رژیم صهیونیستی تمایل نشان می‌دهند.
سخنگوی پنتاگون همچنین در پایان درباره مذاکرات صورت گرفته میان «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اشغالگر اسرائیل و مقامات آمریکا بر سر وضعیت این رژیم پس از جنگ ۱۲ روزه با غزه و زرادخانه‌های موشکی آن گفت: «هنوز هیچ گفتگوی مفصل و یا جزئی درباره سامانه پدافند موشکی گنبد آهنین میان تل آویو و واشنگتن صورت نگرفته است. اما روی این موضوع به دقت کار خواهد شد».
گفتنی است، وزارت خارجه ایالات متحده آمریکا نیز با اشاره به بروز برخی تغییرات در ساختار سیاسی رژیم صهیونیستی در جایگزین کردن رئیس این رژیم با شخصی دیگر تأکید کرد که واشنگتن صرف نظر از اینکه چه کسی در رأس هرم قدرت در رژیم اسرائیل قرار داشته باشد، روابط عمیق و استراتژیک خود با این رژیم را در بالاترین سطوح حفظ خواهد کرد.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین